I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-21 19:26

Call of Duty 2

Ny trailer över spelet är ute. För de som är intresserade.
http://www.fz.se/filarkiv/?file=mov/call ..

Samt en screenshot över MP funktionen i spelet.
http://www.worthplaying.com/press/192/Co ..

Det är release för spelet den 4 November här i Europa. Så det skall lätt införskaffas.

Propaganda åt folket..

2005-10-21 20:17
hmm finns ju ett demo också...
ganska fett, som ettan ungefär, fast med lite småändringar.

2005-10-22 02:06
självklart , kul att man är i afrika nu ochså :D

2005-10-22 08:39
ettan sög men tvåan va grymt :D
Forumsignatur:

2005-10-22 15:39
jag antar att du snackar om expansionpacket till ettan, eftersom tvåan släpps nu i nov.

personligen tycker jag tvärtom...expansionet va lite tråkigare på nå sätt....jag gillade ettan mycket pga att man fick spela banor som man sett i div filmer. va inte lika mycket sånt i expansionet. (undantag t.ex när man skulle inta den där jävla staden från skogsbrynet ala Band of brothers)

sen att min dator fuckade sig med expansionet titt som tätt bidrar väl också...

2005-10-22 15:49
nej jag menar tvåan... syftar på demot :P
Forumsignatur:

2005-10-22 18:54
ok då är jag med. är det softa uppdrag så blir det nog mycket bättre, för spelmässigt verkar det bättre allafall...inga negativa ändrigar vad jag kunde se...

2005-10-22 19:33
Jag tycker att COD2, om man ska gå efter demot, hade konstiga ljud gentemot tidigare versioner. Och "the texture" var lite skumt.. tycker man har lagt ner lite för mycket på att allt ska se så bra ut som möjligt, så att det blir lite grötigt.

Men annars så kommer det bli ballt. Hoppas på att MP funktionen bjuder på lite nya gametypes osv.

Sedan så tyckte jag även att under United Offensive så var man mer utav en soldat i gänget, som föjlde order. Medan i COD2 så fick man själv springa först ut och ta första smällen.

Men men, det var ju bara ett demo. Helheten kommer nog bli ball.

Någon som vet hur mycket "shipping fee"´n kan ligga på, om man beställer det från staterna, där det släpps den 25 Oktober!?
Propaganda åt folket..

2005-10-22 20:14
det är mäktigt