I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bästa spelet till PSP? (fort, jag ska köpa idag!)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2005-09-08 10:31

Bästa spelet till PSP? (fort, jag ska köpa idag!)

Ja jag måste veta vilket som är det roligaste och bästa spelet, ska äntligen köpa psp idag och har ingen aning om vilket spel jag vill ha, funderar på untold legends eller typ ridge racer.
namedroppa det fetaste spelen nu!

"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2005-09-08 11:18
blir väl kanske ridge racer då antar jag, känns bara som att det kan bli enformigt.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2005-09-08 11:21
jo det är därför jag är osäker, gillar rpg som fan.

2005-09-08 11:28
hehe jo, äh jag får se i affären vilket som blir bäst. kollar på gamerankings och har kommit fram till att jag vill ha alla spelen :/

2005-09-08 11:29
eller kanske twisted metal, jag älskade det till ps, och spela det via trådlöst nätverk måste vara schysst.

2005-09-08 11:58
Om du gillar tennisspel kan jag rekommendera Virtua Tennis World Tour. Har inte spelat det ännu, men det har fått betyg. Ska köpa det inom en snar framtid.

Annars är det väl Wipeout, Ridge Racer och Lumines som har fått bäst kritik i media. Som sagt.

2005-09-08 14:33
Jag köpte Tony Hawk till mitt PSP... Fast jag spelar iofs mest homebrews ändå, hehe.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-08 23:53
jag ska köpa lumines eller nba street när jag köper psp på måndag
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2005-09-09 16:49
när de fixar så man kan ha emus igen så är det ju bara att tanka och spela massa FF ^_^
kichi

2005-09-09 17:09
blev needforspeed, och det är jävligt kul, fuck a rescenscent.

2005-09-09 21:25
Ohh fatta FFVII med uppdaterad grafik i fickan! Himmelriket nummer ett!
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2005-09-09 22:05
nytt FF till psp kan man ju alltid hoppas på ^_^ FFXII kommer väl snart (snaaaaart) ändå? :$

har testat Ape Escape, Wipeout Pure, Spiderman 2 och Untold Legends till PSP iaf ^_^ wipeout som är mest addictive hittills! :D
kichi