I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ljudet försvinner bla (GTA SA)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2005-07-04 22:59

Ljudet försvinner bla (GTA SA)

Ibland försvinner ljudet, texten i dom små filmerna i uppdragen flyter på tok snabbt ibland och det är allmänt konstigt..laggar lite friskt ibland också. Någon som vet hur man blir av med detta? några speciella inställningar så det flyter på bra?

Tacksam för hjälp!

2005-07-04 23:08
kolla dina bild inställningar och ljud....

2005-07-04 23:15
hade exakt samma problem.. ska hitta länken o länka här.. hang-on.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-04 23:21
http://www.gtaforums.com/index.php?showt ..

det tråkiga är att jag testade det med att ändra till kvadrafoniska högtalare osv. funkar i nåra timmar, sen krånglar det igen..

funderar på att prova med eax.dll filen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-04 23:24
mitt ljud sluta fungera när det regnade...
Forumsignatur:

2005-07-04 23:30
Har ett problem!!!!!!

Uppdraget "The black project" är omöjligt. Man ska ta sig in i en militärbas och hoppa ner i nån lucka. Väl där ska man döda soldater, slå av nått system och hitta the black project...ett problem dock...

...vart fan är projektet?!?! den fula pricken på kartan hjälper nada. Är det nån bugg i mitt spel? Har finkammat igenom alla rum där nere men hittar inte skiten...

vart är det?!! hjälp snaras
"Don't schsch me motherfucker"

2005-07-05 00:52
Du ska ner i det stora hålet. För att komma dit ska du få ett kort av en forskare.

2005-07-05 01:02
DerHundt P19: Om du kommer på en bättre lösning, hör gärna av dig;)

Det flyter på jävligt bra, tills man väljer ett uppdrag, då börjar det lagga och ha sig. Har rensat lite smått på datorn nu..får se om det blir lite bättre. Kör förövrigt med lägsta grafiken.

2005-07-05 01:35
ska precis testa med eax.dll fixen, får hoppas det funkar..

grymt enerverande faktiskt, antar att du också har ett soundblaster live kort integrerat i moderkortet?

2005-07-05 03:28
Derhundt: Kör på ett Creativ sund-blaster live, eller vad dom nu heter. kludda ner nått här när du testat.

2005-07-05 05:18
testade dll-trickset, funkade fint i 2-3 timmar, antar att det bara är o starta om när det knasar, lite segt.. men jag hari nga andra ideér.

2005-07-05 05:51
Kan du länka till den dll filen man skulle byta emot?

2005-07-05 15:21
EricM P19, länken funkade inte>?