I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mitt PS2 laddar inte?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2005-04-30 16:08

Mitt PS2 laddar inte?

När jag ska spela GTA SA, så kommer det inte längre än till när det står "Loading data... " och så är det bara kvar där, alltså det laddar inget, men när jag spelar andra spel funkar det finfint, nån som har något tips på vad felet är?

Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.

2005-04-30 16:27
jobbigt., cecka om sparfilen till gta-sa ligger på ett överfullt minneskort.,

satt fast i slutet av spelet låste sig på samma mission sen överförde till tommt mnneskort så nu funkar det .,
annars fel på skivan kanske .,
"I does't matter if i win or lose, as long as i have my dancin shoes!!"

2005-04-30 16:34
minneskortet är inte fullt iaf, finns mkt plats kvar, ja det lär ju vara skivan fast det är inga repor eller så på den, eller så kanske det bara är mitt ps2 som inte pallar med spelet längre :p
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.

2005-04-30 17:03
Ja andra spel går bra att spela, men mitt ps2 har alltid vart lite konstigt när jag ska spela gta sa, då hackar det lite och så. men om jag spelar det spelet i ett annat ps2 så funkar det bra, så jag fattar ingenting, för jag är inte så teknisk direkt.

2005-05-01 00:05
okej ska kolla runt lite då, blir så jäkla irriterad på det, hade bara ett område kvar att ta över=/ hehe

2005-05-01 09:48
ni spelar för länge?., hehe
"I does't matter if i win or lose, as long as i have my dancin shoes!!"

2005-05-04 08:22
spelet funkar verkligen inte, nu vet jag inte vad jag ska göra med det

2005-05-04 15:07
det e nog en repa lämna in spelet på lagning..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.