FM 2005 - Vilka spelare är bäst?
Fussball Manager 2005 Jag tänkte att man kunde nämna 1 eller 3 spelare som man har i sin trupp eller som man värvat som är så där dunderbra. Jag kör nu med MFF första säsongen och jag måste påpeka att Niklas Skoog äger. Nån som kan tipsa om lirare? typ utländska billiga o så?
Jag kör med Hull City för tillfället. Filipe Baloy är min bästa försvarare, Panama's lagkapten. Damien Delaney och Stuart Elliot är snuskigt bra på mittfältet. Sen hade jag två polacker på topp, Marcin Salwa och Konrad Nowak. Fick Nowak för 100.000kr och Salwa på fri transfer, båda två öser in mål men jag var tvungen att släppa Nowak till Middlesbrough. Fick 50mille för honom!
johanness P18 Hot daaaamn! 50 mille funkar ju!!... ska kolla upp om jag kan värva dom nu :D tack för tipset...nån mer som har nått på hjärtat??
junior kayne..eller något sånt..bästa vänsteryttern på spelet sett till hans värde.
roligare att spela utan att fuska...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
nej säkert...
du tror du ä så jääääääää, men du är mer uuuuuuuääääääää
PhantomBlot: Jo det kändes helt ok faktiskt. När jag köpte han gjorde jag dock en deal med hans dåvarande klubb att dem skulle få 50% på nästa övergång, så jag fick bara 25milj. för honom. Men ändå, han steg i pris som satan.
jag har kört många säsonger med många olika lag.. just nu kör jag real (jag vet, ingen utmaning) men måste bara säga att C. Ronaldo är för bra, han har bla. snittat 9.5 på hela säsongen (30 matcher) förra sässongen snittade han över 9. det är det absolut bästa snitte jag har lyckats med. för övrigt har jag börjat att tycka om harbuzi skarpt.
Kapo är förfan bäst han är aldrig ojämn och blir matchens lirare hela tiden.. Annars är Tomas Rosicky alltid bra i mitt Juve han har aldrig fått under 8 i en match =)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Killen ville ha billiga spelare till MFF. C. Ronaldo? Rosicky? Stor chans. Lebohang Mokoena - billig och bra. likaså Benedict Vilakazi. båda sydafrikaner.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
FM 2005 - Vilka spelare är bäst? Fussball Manager 2005 Jag tänkte att man kunde nämna 1 eller 3 spelare som man har i sin trupp eller som man värvat som är så där dunderbra. Jag kör nu med MFF första säsongen och jag måste påpeka att Niklas Skoog äger. låter inte som om han ville ha tips där! men han skrev efteråt att det inte skulle vara fel att få tips om spelare som kunde kirras till Malmö
QanA inte? vad kallar du det då? ni är pinsamma.. ta reda på spelare själva istället.
det e vell det dom försöker göra? :S
Suck me beautiful :D
fasa, jag gav inte tipps till honom, vill bara upplysa om det. sen att få mokoena till Malmö första säsongen kan nog bli svårt ska du se. men om han vill ha tips på spelare kanske han ska säga på vilka positioner? sen hoppas jag verkligen inte att du är så dum att tro att jag menade att killen skyulle få Ronaldo till Malmö! :P men en bra spelare är Hysen, ta han till malmö! ;)
ak47 dum eller? "Nån som kan tipsa om lirare? typ utländska billiga o så?" om man får TIPS så har man inte tagit reda på det själv...
LooPP tror inte det ska vara nå större problem alls att få mokoena till mff första säsongen. fick han själv till gnaget första säsongen. kontrast vad e det för pinsamt med att få tips om spelare? förstår det inte alls? ett annat tips: christoffer andersson. sjukt bra svensk, tror han spelar i lilleström i norge. platsar i bättre lag i europa t.o.m.
ALLA Jag mena inte bara till malmö..det va bara mitt intresse...name dropa gärna namn på era favorit värvningar liksom...det är bara bra för alla:D
eddie gaven , ung amerikan som man får för ca 11 miljoner kr. han kan spela centralt eller till höger på mittfältet, eller i anfallet. han utvecklas till en riktig toppspelare faktiskt! även freddy adu e bra som fan
em1 413
Dwight Pezzarossi ! 20 på anfall o går typ vart som helst.. han kommer från Guatemala..
fasa, vilken version kör du? =) jag tycker det verkar svårt att få mokoena till svenska klubbar första säsonen.. när jag bjuder så bjuder större klubbar.. jag ger maxlön, men han går ju såklart till Arsenal, eller någon annan större klubb + få bättre betalt. men kanske får testa mig på honom någon gång till på något annat game.. :)
upp!
fasa för att använda en klyscha men "äkta" CM/FM spelare använder sig inte av andras spelartips. leta/scouta själv. sopa.
Kan nån hjälpa mig?? Det är så att jag ska ge min playmaker instruktioner och jag kan inte ge honom spelfördelnings alternativ.. nån som vet vad för problem det är?
Kontrast P20 så du menar att om ajg skriver en skoluppgift, och tar reda på något om en speciell person i tex. ett uppslags verk så ahr jag itne tagit reda på informationen eftersom den passerat någon annans huvud först? Man kan lära sig mycket av att fråga. Frågar ajg om en person gillar godis så ahr man vell föfan tagit reda på om han gillar godis... lr?
ak47 haha du måste fan vara dum på riktigt. det går inte att jämföra FM/CM med en skoluppgift ditt jävla pulver. på FM/CM så gäller det att komma så långt som möjligt med sitt lag, det är en "tävling"... om du använder någon annans hjälp så är det att fuska i "tävlingen". jämför hellre med ett prov du gör i skolan. har du uppslagsverket med dig då?
Bra sagt Kontrast!
tack :)
nee men ajg läser i uppslagsverrket innan jag gör provet ditt ägg! precis som han läser här innan han rekryterar spelare!
freddy guarin är bra och lovande
Ak47 du finns inte...
men detta är när du är "on the run" jag menar du läser ju inte exakt vilka spelare du ska värva och sen imorrn så sätter du på fm o försöker hitta dom du kommer ihåg dom sa.. du sitter ju nu med fm på och hittar dom du fått tips om..
Kontrast P20 Hhahaha...nej nej nej..DU finns inte på riktigt!...jag kallar mej hellre "fuskare" för jag frågar om råd på en tråd på ett community än sitter o gnäller på folk om att dom inte är råååå hårda Hardcore CM/FM lirare som du..
kontrast: vem e du å kalla nån sopa din kuksugare? vilken äkta fm spelare? sug min kuk horunge.
Kontrast Vi kan kalla oss för hans scouter :) Att fuska är väl att ta i, men han får ju söka själv och använda sig av sina scouter.. F.ö spelar jag med Lyon, och Juninho Pernambucano är snuskit bra! 13 mål och 16 assist för en mittfältare första säsongen! Även vänsteryttern Malouda är grym! Sen kommer Ben Arfa bli en riktig världsspelare.. Han får 10 i varje match han är med i redan nu, vid 18 års ålder :)
CAMPIONI!
Colombianer e grymma på nya spelet, tex Perea (ac) Gonzales(bc) Grisales (omhc) Mokoena som nämnts e också grym o jag gillar även Pisculichi, ung argentinare... Och Kontrast, skärp dig grabben. Låt folk tipsa o bli tipsade. Hur fan kan det va synonymt med fusk? Jävla tönt.
Haha Kontrast borde få nått pris i hur dum i huvet man kan vara. Ordet idiot är väl en komplimang Aja. Jag FUSKADE och körde med Real. Efter ca ett år såg jag att Zlatan höll till i Juves b-lag. Köpte han för 100 mille. Rena kapet med tanke på att han blir världens bästa Montolivo i Atalanta. 85:a. Köp tidigt i spelet fall du vill ha en bra vänsterspringare. Chivu och Woodgate är båda jävla bra också. Båda gör ca 10 mål var varje säsong på hörnor' Georginho i Feyenoord (fall jag inte missminner mig) blir über bra han med. 89a
"Don't schsch me motherfucker"
jag har hittat lite sköna snubbar.. sunday oliseh spelar jävligt bra på mitt mittfält (och jag lirar som arsenal, inget tjaffs om 'ingen utmaning').. (han lirar B/DMC)! Freddy Guarín är jävligt fet också! Columbiansk 86a! lirar defensiv mitt-höger! Jag älskar mina scouter! :) Anthony Vanden Borre - belgisk 87a.. sjukt fet också. lirar back höger alternativt defensiv mittfältare höger!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job