Nya Zelda05- Trailern *spoilers*
den nya trailerna finns att ladda ner här . diskutera away ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
jag är lite smått konfunderad över varför han slåss med en goron, först tänkte jag att det kanske var någon form av test från goronernas sida, men jag vet fan inte, den ser så ond och arg ut... vad tusan har hänt med världen som ställt link och goronerna mot varandra undrar jag, det var det sista jag trodde kunde hända.
kan ju bara vara nåt styrketest, goronen slåss ju med nävarna som en riktig boxare, vem vet.. asså, jag säger bara.. GE MIG SPELET NU! det är ju precis det där som man hade hoppats att wind waker skulle vara (inte för att det var speciellt dåligt..) död åt gamespot och microsoft dock.. gamespot för att man måste bli medlem och microsoft för att inaktivera min hotmail så att jag inte får något aktiveringsmail från gamespot.. fick streama trailern ist
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
mdubbelc P21 "kan ju bara vara nåt styrketest, goronen slåss ju med nävarna som en riktig boxare, vem vet.. " jo, det var de banorna jag tänkte först också, men nu lutar jag nästan mer åt nåt virus/besatthet eller nåt, för den ser ju helt jäkla skogstokig ut.
blunt tack för tipset
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
f.ö. så ser stället med spökena fasligt mycket ut som botten av brunnen i kakariko i Oot, men det är troligen bara en tillfällighet.
nej, det tror inte jag. det ser ju ut som att han använder nån sorts lens of truth där. så det är nog ingen tillfällighet... allt går ju igen i zelda.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
junkgirl mjo, men jag tror inte han är i kakarikobrunnen, enligt det som sagts som var på tidslinjen det här utspelar sig så borde det kakarika vara borta för länge sen. men man kan ju alltis hoppas ^_^
Misery_chick nejnej, klart. men nåt liknande är det ju helt uppenbart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
junkgirl ja, jo. känns som om de lyssnat rätt mycket på alla som vrålar efter ett "nytt Oot"
Misery_chick tack gode gud (miyamoto) för det. ^_^
vattnet är otroligt vackert. liksom resten av trailern. ^_^
var är hjärtkontainrarna? var är svärd-knappen? var är allt sånt? de borde finnas däruppe i hörnet. nu blev jag fundersam som fan här...
det är en trailer, de valde väl helt enkelt att inte visa det.
men ändå... resten ser ganska in-game ut, fast utan allt sånt så blir jag fundersam... hoppas verkligen att det är in-game och inte bara snygghetsshit att visa för att folk ska köpa det...
...inte för att jag INTE kommer att köpa det, men ändå...
junkgirl det är in game, saken är väl den att de helt enkelt har plockat bort synliga ikonerm för att trailern ska vara "renare." kanske vill de inte avslöja för mycket om styrning/items/vapen.
Misery_chick sant... tack för att du lugnade mig.
Jävlar snygg trailer..´this is the bomb 2005 and 2006
360 GT: Beezwaax
b-b-b-boy P21 är ganska säker på att det kommer till GC.
ja den kommer till GC
Inte 100% säkert att det kommer till GC, dock. Får ju hoppas på det! Fan, har 8 minuter kvar på nedladdning av trailern. Kan knappt vänta! Förövrigt tror jag att det här spelet inte kommer att överglänsa Wind Waker i första taget.
www.shumway.se - världens softaste webzine
"Iwata unveiled new images from the highly anticipated Legend of Zelda adventure coming this year for Nintendo GameCube." det låter ganska säkert tycker jag...
Jojo, ganska säkert, men inte 100%. Liknande saker har hänt förut.
Guerrillero P17 äsch, hoppas på det bästa.
Guerrillero: ganska konstigt vore det om nintendo skulle sälja sina rättigheter på zelda,lixxom en av deras få trumfkort.=)
...
Nja, jag syftar verkligen inte på att Nintendo skulle sälja rättigheterna till Zelda. Snarare att spelet kommer till nästa generations Nintendo-konsol, i dagsläget kallad Revolution. Det vore ett starkt flaggskepp att ha vid releasen av konsolen. Men samtidigt lär ju det beryktade Mario 128 (blir väl Mario 256 nu då) räcka som premiärspel för Revolution, så vi får se. Har sett trailern nu. Kan knappt vänta. Det ser verkligen helt otroligt ut. Sjukt snyggt vatten också. Den där svarta stenfiguren med vita, lysande streck och tecken över sig känns förövrigt väldigt Wind Waker. Och spökena i brunnen känns väldigt japansk, trendig skräck á la Ringu och Dark Water. Mycket känns även väldigt LotR. Shelob är ju fan med! Det enda som inte känns så där överbra just nu är den inte alltför avancerade modelleringen. Syns bland annat på goronboxaren. Men sådant kan ju ändras med tiden, och om det inte ändras är det fortfarande ett bländande vackert spel på nästan alla punkter.
Jag tror knappas att Goron snubben är ond, tror det mer såg ut som ett test. verkar bli en väldigt stor värld med tanke på de olika (jävligt snygga) miljöerna. usch! längtar sjukt tills det släpps.
"A thorough reading and understanding of the Bible is the surest path to atheism." - Donald Morgan
lite "lord of the ring" känsla över den spindeln som jagade link
Japp! jag är en trollkarl!
Satan vad snyggt det var, längtar som fan efter det här spelet, inför varje zeldaspel har man såna jävla förväntningar som verkligen alltid uppfylls, rätt sjukt det där. Soft att Da Gorons är med igen också
när de har kommit ut kommer folk tro jag är död..kommer ju låsa in mig själv ock zelda!:D
Ja när ett nytt zeldaspel kommer så betyder sociala relationer inte ett piss =D
Guerrillero P17 det är 100% säkert, de har gått ut offeciellt med det.
Orgasm... inget snack.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRGHGGGGGGGGGGGGG GGGGG!!!! Måste.... ha.... Zelda...
sluta tro att det kanske inte kommer till GC..klart som fan det gör det. hur laddar jag ner trailern..jag kan bara streama.
hittade inte vart isf..kollade ändå där. men jag har den på väg nu..så det e lugnt.
ahh! såå grym trailer! köpaköpaköpa!
•pave paradise•
ska köpa GC enbart pga det här spelet :D
"I lay chicks like mother goose"
Misery_chick: Gick de inte ut officiellt med att Dinosaur Planet skulle släppas till Nintendo 64? Sedan gick det och blev Star Fox Adventures till GameCube.
nejd et gjorde dem inte, inte på detta sättet dinosaur planet blev inte ens samma spel som star fox vart. desseutom gick de aldrig ut med datum så specifikt som nu.
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker
Miyamoto.
btw, jag har en fråga om wind waker ,som jag hoppas bara tar ett inlägg att svara på, hur kommer man upp på de där öarna uppe till höger när man letar efter triforce charts. Det är ett ställe högst upp till höger nära dragon roost island. Någon som vill berätta lite kortfattat och förståeligt? För övrigt var trailern sjukt grym.
mr_christer P17 man måste väl ha den långa hookshoten..? har du den o det inte går så minns jag inte :)
bästa till GC nånsin tror jag det blir :)
äntligen ett vettigt spel till GC...om man inte räknar med mario-spelen förstås
•pave paradise•
Äh, jag ger upp. Jag ser extremt mycket fram emot var som mycket väl kan bli det bästa GameCube -spelet to date. Men har alltså ett riktigt datum satts nu? När?!
Har bara gillat Zelda spelen till NES Och SNES, men detta verakr Skit kul på en del ställen (när man rider häst på fält och så) och riktigt tråkigt på en del (i kloaker, källare osv).
http://www.last.fm/user/Ayanamii/