I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Star Wars : Galaxies an Emipre Divied.. Hjälp!

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2005-02-23 15:52

Star Wars : Galaxies an Emipre Divied.. Hjälp!

tjeanre jag köpte SWG när det släpptes här i Europa.. lirade gratis månaden.. men ja fattade inte hur mån ska skulle bygga upp dom fanns så mycke kompliserade saker... o nu funderar jag på spela det igen...hmm undra ifall ni kunde ge mej lite tips så jag kan fortsätta spela d .annars så slängs det ner från 3dje våningen.. :P // Tack i förhand

Fezk Unot! ><((((º>
MiToO

2005-02-23 18:03
snälla då hjälp mej då!
Fezk Unot! ><((((º>
MiToO

2005-02-24 07:21
Vad vill du ha hjälp med ... jag spelade en del o han förstå en del.
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!

2005-02-24 13:35
aa typ hur ska man bygga upp o sont va går spelet ut på .. vad för ras o jobb ska man ha..
Fezk Unot! ><((((º>
MiToO

2005-02-24 21:16
jag förstår allt, fråga vad som helst :)
Nej men jag lirade iafall hardcore under 3 månader.

hur ska man bygga upp o sont? = Utveckla..

vad för ras o jobb ska man ha? = Tjaa,, vill du göra det enkelt för dig så väljer du människa, hade du tänk rikta in dig på något specielt spelsätt så kan du börja kalkylera stats. (Människan är the average joe, dvs fungerar bra för alla spelsätt)
Jobb,, ja det är ju helt upp till dig. Vad du har lust att vara.

2005-02-25 06:29
Jedi Knigt :P
Fezk Unot! ><((((º>
MiToO

2005-02-25 07:31
Börja med o slå små creatures i några dagar (trist som fan ...) - så du får lite stats ...
Fixa lite uppdrag så du får cash, kör gärna som är lite för svåra för dig o dra med dig lite polare så får du mera för jobbet.
- Sen reser du till planeten där man köper&säljer (glömt namnet) - men det är ett köp o sälj mecka! ;)

- Där köper du en 2-3 MASTER(S) BUFF(S) ... När du har dom är du så GOTT som odödlig dom kommande tímmarna...
- Res till SAndfolkets "bas" (fort) och fightas med dom ... - gärna med polare för säkerthet...
Poängen kommer rulla in precis som dina stats o cash ;)

2005-02-25 09:05
Mi2 P17: Fan du satsar högt för att ha så lite koll på spelet. Vet inte hur svårt/enkelt det är att bli jedi nu, men när jag lirade så var det en hel del jobb kan jag säga.

2005-02-26 03:22
valero - dom har gjort det ännu svårare ;)

2005-02-26 10:32
Wah .. vad rekomenderar ni va ja ska börja med då ?
Fezk Unot! ><((((º>
MiToO

2005-02-26 21:47
Mi2 P17 :
kommer inte ihåg hur det stavas, men förkortningen är tk, uttalas typ teraikasi. Först tränar man upp unarmed till max sedan börjar man på det.
Jävligt bra fighting klass.
Vill du pvp'a ska du satsa på master rifle men eller master combat medic.
Personligen tyckte jag det var kul att spela master commando, men många tycker det suger.

RättEnkelt P20 :
Har dom? Ett tag kryllade det ju av jedis. Sög så jävla hårt.,

2005-02-26 23:22
E det nån som lirar detta spelet nu för jag ska installera det nu o lira d imorrn så ifall om d e nån som e bra på d som vill gärna hjälpa till mej lite e bara säga till vikken server du lirar på peez
Fezk Unot! ><((((º>
MiToO