I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-02-19 00:33

Far Cry

Jag körde precis klart Far Cry och tog en massa bilder under spelets gång på F12..jag undrar vart dessa bilder hamnar efter man har gått ut ur spelet..jag har letat igenom i Far Cry mappen men har inte hittat några, kanske ligger dom i nån annan mapp som jag inte vet om?...f.ö ett jävligt bra spel med underbar grafik och spelkänsla...

You'll Never Walk Alone

2005-02-19 10:00
har för mig att dom hamnar nånstans i mina dokument mappen, inte riktigt säker..
all fire burns, little baby, you´ll learn

2005-02-19 13:34
apropå det spelet så har jag en polare som slutat lira far-cry för att det kom massa monster och då tyckte han det blev trist. så han fråga åt honom; är det mycket monster i spelet eller är det bara en kort bit det är monster?
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2005-02-19 14:11
jag kan säga att jag gjorde exakt som din kompis:D

det kommer en stor mängd ap-liknande monster som invarderar ön:P

det försämrade spelet offantligt enligt mig.

2005-02-19 17:30
aa jag håller med till 100 % att det är så jävla dåligt att dom måste lägga in massa monster och sånt skit..likadant med wolfenstein så sänkte ju det helhetsbetyget när dom la in monster efter halva på det också
You'll Never Walk Alone

2005-02-20 02:41
JAA: Hehe, exakt samma sak som jag brukar ta upp som exempel. Return To Castle Wolfenstein som var så djävulskt kul. Det roligaste singeplayer spelet jag hade spelat. Sen kom massa monster och den där larviga jävla "mystiken" och "skrämselgrejerna" som kommer med det, då man har monster som hoppar på en bakifrån och gör allt för att man ska få hjärtattack framför datorn. slutade spela efter nåra dagar, har aldrig mer spelat det. blev verkligen deprimerad. haha. datorspel påverkar en verkligen =)
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2005-02-20 19:36
Dom förstörde hela spelet tycker jag >:(! men det hindra mig inte från att spela igenom det :P! det är monster hela spelet ut!!!
*snaark*