I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp med Anarchy Online

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2005-02-02 12:31

Hjälp med Anarchy Online

Jag har just börjat spela AO och har gjort ett sånt där uppdrag från en maskin. Nu när jag är klar med det uppdraget gick ut på men jag har ingen aning om hur man avslutar det hela, så att man får sin lilla belöning ni vet. Lite hjälp kanske?

abbeli-babbeli-subbeli-dubbeli-duu

2005-02-02 13:18
hjälp med ett specifikt uppdrag i ett mmorpg är mer eller mindre omöjligt att ge med den knappa information som du ger här..

läs quest-instruktionerna så ska du se att du fixar det där, annars kanske du ska fundera på om spelet är för svårt för dig
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2005-02-02 13:20
tabbebe P17

hmm jag tror nog att jag kan hjälpa dig men du måste tyvärr som mdubbelc säga vad questen går ut på..
om det är att finna en viss questitem så måste du lämna den till maskinen igen, alltså högerklicka på den i ditt inventory och sedan släppa den på questmaskinen...

hoppas det löser sig..

2005-02-02 22:29
tabbebe P17
Förmodligen kan du se vad missionet går ut på när du håller in shift och trycker på den? Oftast är det ju bara att gå in och rensa typ.. :P hehe..
cva ?

2005-02-03 08:09
tack, det gick bra det där med att bara lämna föremålet till makisen.
abbeli-babbeli-subbeli-dubbeli-duu