I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-12-30 22:05

Rome - total war

va tycker ni om det?

2004-12-31 00:12
det är grymt... men lite små segt o lite krångligt bara
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2004-12-31 01:22
Skit bra, men för kort compain tyckte jag. men sen sa dem att det är mkt längre om man gjorde på ett anorlunda sätt än vad jag gjorde.
iallfall definitivt värt att prova.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2004-12-31 11:32
Bästa strategispelet helt klart, top 5 ever.

Turist P19 : Du kan ju spela med alla faktioner, vilket i sig ger olika gameplay. Spelar du också på hard så är det garanterat 100 timmar plus i speltid.

2004-12-31 11:42
Turist P19

Kort campaign? :|

Går ju att lägga ner precis hur mycket tid som helst.

F.ö. det bästa strategispelet någonsin tycker jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-31 16:31
Jag har lite svårt o förstå det, lirade de där när hon förklarar och orkade bara lira tills ja tog över taraquiini eller vad nu staden hette. Sen när man ska ta över andra staden som senatorn vill, då kommer det barbarer o attackerar vad ska man göra då?

2004-12-31 20:55
Fifflarn P3

Tror du pratar om tutorialen, det är alltså där man lär sig hur man spelar spelet. Vad du ska göra när barbarerna attackerar? Ja, det är upp till dig. Antingen så kan du ha kvar din armé i staden för ett starkt försvar där, eller så kan du attackera barbarerna om du tror att du kan vinna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-01 04:06
Villa bara tipsa om detta:
www.whoa.nu

... för de som inte har spelet än. :)

2005-01-01 17:10
Klart köpvärt, även om inte jag gjorde det.. hehehe
phow phow.