I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-08-31 10:42

Konsolkriget

Ärligt talat nu får det vara ett sluta på det här barnsliga konsolkriget. I vartannat inlägg står det nåt irriterande om någon konsol som inte alls har med ämnet att göra. Det börjar bli lite tjatigt med "Köp en x-box istället" / "Ps2 äger" o.s.v

Kan vi inte alla bara inse att folk har olika smak och det är bara korkat att sitta och debattera om det. Oftast har ju konsolen i sig inte så mycket att göra med valet konsol som spelutbudet. Jag föredrar t ex min PS2 för alla rollspel som släpps till den. Men jag kan ha minst lika roligt med en GC eller Xbox och hade gärna haft alla tre men ens ekonomiska läge tvingar en att välja. Så snälla, lägg ner, jag vet att det är billigt att skaffa en chippad x-box idag jag har till och med vänner som gör det men jag är fortfarande inte intresserad pga att jag inte gillar spelen i sig. Inget ont om konsolen alltså, samma sak med GC'n det är spelutbudet som gör det för min del och jag vet att det finns folk som tycker tvärtom där ute, sure why not.

http://www.myspace.com/dirtydonline