Roligaste Ps 2 Spelet
Hej jag undrar bara Vilka Spel Jag ska köpa Så kan ni hjälpa mej Besstäma så säg era Bästa Spel TAck
kingdom hearts pro evolution soccer 3
transformers
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ok Men Du Danny Har Redan Dom Spelen
Är helt galen i Colin Mcrae 4 för tillfället..
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Ratchet o Clank spelas om för tillfället=)
www.homos.se "En genväg till himmelen"
driver 3
ssx 3 är fett kul
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
thug, gta 3+vc, moh-spelen...(rising sun och frontline)
du är kär i mig.
driv3r är den mest överpromotade skiten på år o dar. köp: final fantasy X ratchet & clank 1 o 2 jack & daxter 1 o 2 GTA 3 GTA VC
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
tog en gammal lista jag postat i tidigare tråd. Gran Turismo 3 A-spec Grand Theft Auto Double Pack Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Soul Calibur 2 Dark Chronicle Castlevania: Lament of Innocence Need For Speed: Underground Soul Reaver 2 Prince of Persia: The Sands of Time final fantasy X Tony Hawk's Pro Skater 4 Devil May Cry Burnout 2 Splinter Cell Jak and daxter II SSX 3 Virtua Fighter 4: Evolution Baldur's Gate: Dark Alliance ICO Jak and Daxter NBA Street Vol. 2 Ratchet and Clank: Going Commando Suikoden III Silent Hill 3 Ratchet and Clank Beyong Good And Evil Wipeout Fusion Onimusha 2 Return Of The King/Two Towers Grandia II
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
BMAN haha nä jag har copyright på min lista :p vi vet ju båda två vilka spel som är bra så klart att listorna ser likadana ut :)
eller så låter man de prova själva innan?! jag gillade iaf driver3
Rolling.,
"I does't matter if i win or lose, as long as i have my dancin shoes!!"
GTA:VC GTA:III DRIV3R
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
nä nu får ni lägga av med tipsa om driv3r, spelet blir totalt värdelöst så fort man stiger ur sin bil.
Coke det e din åsikt ja, andra kanske inte tycker likadant?!
va, tycker inte alla likadant? nu förstår jag ingenting. att kontrollen till fots i driv3r suger är ett faktum. sedan kan man ha mer eller mindre överseende med det.
Battlerappare
2004-07-14 00:40
hur är socom då? en polare funtar på å köpa det
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
coke, du förstår vad jag menar... njae tycker inte den suger så fruktansvärt mkt. den e helt okej, men visst kunde den vara bättre, men spelet e helt klart köpvärt.
just nu : Disgaea : Hour of Darkness - Tveklöst årets RPG händelse faktiskt. Det är roligt, beroendeframkallande, turbaserat, taktiskt och bara helt jävla underbart.
http://www.myspace.com/dirtydonline
angående Disgaea : Hour of Darkness så bör man lägga fram en varning också. jag tycker att spelet är helt jävla underbart och är uppe i 40h nu men om man är mer van vid vanliga rpg kan man bli lite besviken. Främst eftersom det finns så otroligt mycket att sätta sig in i och spelet är uppbyggt på så sätt att man egentligen kan spela det hur länge som helst. om man gillar att sitta o pilla med småsaker och finjustera grejer hela tiden så är spelet überbra men om man mer är ute efter en fängslande story så äre mer tveksamt.
spidey 2
- "This one here just might be my masterpiece..."
Coke, det är väl det som är typ grejen med rpglirare, vi gillar att sitta och pilla i timmar, maxa equips och dylikt, och för det ändamålet är ju Disgaea ett drömspel.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Dirty_D jovisst, det är en otrolig tillfredställelse när man suttit och pillat till allt in i minsta perfektion inför en svår bossfight och allt sedan går enligt ens smarta beräkningar. Man riktigt myser då ju :) Dock vill jag fortfarande framhäva att Disgaea är väldigt hardcore. Inte alla som spelar tex ff-serien kommer uppskatta Disgaea eftersom de kanske vill ha ut andra saker. spelet fokuserar ju inte på karaktärsutveckling (jo det gör det ju men inte i det sammanhang jag försöker lyfta fram) och handling. Alla borde dock prova spelet. man kan hålla på hur länge som helst och pilla på allt och levla karaktärer och items in i oändligheten och vidare.