I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-05-20 13:25

DoD 1.2 ute

Så då har v. 1.2 äntligen kommit. Någon som har testat det än? Intryck? Vad tror ni om de nya banorna? Vilken server ska man spela på?

"Du föddes gråtande medan folk stod omkring Dig och log. Lev så Du kan dö leende medan folk står omkring Dig och gråter"

2004-05-20 13:32
okej.. ja måste tanka sen tror ja :D
That's just stupid.

2004-05-20 19:49
Uppdateras automatiskt när man loggar in på steam.
japp. länge sen hans.. håller mest till på megabear (www.megabear.net för serverinfo). fast som kör fortfarande 1.0 där.. annars brukar jag väl vara på , Clan MKs, Swedens Finest (tror den är nere) eller nån av valhallservrarna... adda mig på msnen ([email protected]) eller kolla efter $herlock på steam..
"Du föddes gråtande medan folk stod omkring Dig och log. Lev så Du kan dö leende medan folk står omkring Dig och gråter"

2004-05-21 16:06
Ja då. Tror att alla gamla är kvar.. ett tag till.. sen blir väl bl.a. mederet ersatt av strum (?) .. men som det står i lite andra forum så kommer de nya banorna komma en i tag. Det var visst något med licenser som strulade

2004-05-23 22:11
fan man ska nog ta o börja spela dod igen :D helt underbart spel fast man tröttnar ganska snabbt ! men efter ett tags vilande på det är det skit kul igen !!! aa fan ska ta o installera det imorron :D
Forumsignatur:

2004-05-23 23:23
jag har bara cz skivan kan man int eanvända den cd key:en för att installera dod?

2004-05-24 14:30
a asså jag har condition zero skivan...funkar det inte med den?

2004-05-24 15:12
hehe ok fan ja vet inte hur man gör me dom där grejjerna =P