spel som jag har zelda ( bland det bäste jag spelat, o jag har spelat möe) metroid prime ( trodde det skulle vara skit, men neeeerå!! SKITBRA!!!!!) nba street PHEEETTT grymt basket spel!! SKIT kul!! soul calibur II bland det bästa fightingspel som någonsin gjorts resident evil 0 och 1 underbara spel helt enkelt underbara speciellt ettan den är så sjuuuuuuukt läskig o skrämmande o spela :D vietuful joe bland de COOLASTE spel jag spelat så jävla häftigt o nyskapande eternal darkness ganska coolt spel men inget jag föll för mortal kombat deadly alliance mortal kombat serien är nog den bästa fighting serien någonsin,röjj spel ( undantag kanske streetfighterserien) ++ en massa nya som snart släpps som kommer vara bra!! enligt mig så är det inte en spelkonsols prestanda som avgör om den är bra lr inte( ok man kan ju inte jämföra en sega mega drive med en ps2 t.ex) , det är ju spelen!!! jag menar visst vissa xbox spel är snyggare är andra gc spel men det betyder inte att xbox är bättre än gc bara för att den är kraftigare isf så hade väl gc varit "bättre" än ps2 om man skulle fortsätte det mönstret, men så är ju inte fallet!! personligen tycker jag att det finns ett dussintals SKITBRA spel till gc o dom kommer jag äga o spela tills en ny nintendo konsol kommer då ska jag köpa den :D!;)
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3