I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-03-03 20:03

Jedi Academy

alltså, det måste vara nåt fel.
hoppas nån kört det. när jag kommer till traning course och ska hitta vägen ut rummet med lite eldar här och var, där jag ska använda "sence" jag hittar bara stället med medpacket. jag har kollat varenda centimeter av det där jävla rummet med både sence, push och pull. var i helvete?!

Be the change you want to see in the world.

2004-03-03 22:32
alltså, jag är på träningen :D

på femte platsen, när man använder sence första gången
Be the change you want to see in the world.

2004-03-05 15:51
är jedi academy ett bra spel?? värt att köpa?
-------Eller!?-------

2004-03-05 21:18
Finns inga pc-spel som är värda att köpa.

Admin

2004-03-06 18:58
Jedi Academy är fantastiskt kul.

Det enda stället jag fastnade på var banan där man ska kuta runt och desarmera bomber. När jag har gjort det så går jag tillbaka till början, men kommer inte igenom dörren som leder ut, trots att den är öppen (den har gröna lampor, dvs inte låst, men den öppnas inte). Visste inte om det var nån bug eller nåt, så jag fuskade och körde en noclip på den :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2004-03-06 23:29
Jedi Academy är riktigt kul Online, fast singleplayer är det väl godkänt enligt mig....

2004-03-12 09:41
Ojoj otroligt roligt lir.....det är ju så sjysst när man "slätar" av en ond jedi där allt går i slowmotion och han dör i ultra rapid......vilken lycka =)....nä jag tyckte det var lite för kort.....jag lirade konstant i en vecka å varvade det....MEN SOM SAGT....grymt kul lir...
tut!