I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Need Fore Speed Underground

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2004-03-01 22:21

Need Fore Speed Underground

need fore speed underground är de bästa spelet dom gort i need fore serien asså..och specielt till xbox där de är som skön inlevelse att man inte kan sluta spela asså...de är ett av dom bra spel som finns til xbox....medal of honor allied assoult och medal.. rising sun är oxo bra

N-LINE..Kermit The Frog On Drugs

2004-03-01 22:25
Det enda som saknades i NFS: Underground var väl att man inte kunde få snuten efter sej. Hade blivit mkt skönare :)

2004-03-01 22:43
Jag blev fett besviken mot slutet, men jag ska inte säga för mycket ..
FUCK YOU POPSNÖRE!
Mvh, howser
- Tack "kompis" :)

2004-03-01 22:45
Jag gillar inte det spelet, inte till PC iaf. Först var det väl hyffsat lätt, inte för lätt och inte för svårt. Sen när man hade kommit upp till 90/111 av spelet blev det helt plötsligt skit svårt, det gillade jag inte så jag sket i det och tog bort det från datorn. Håller även med om att det var ett minus att man inte kan få snuten efter sig, och även att bilarna inte går sönder, det hade varit mycket bättre.

2004-03-01 23:10
joo de e dåligt at snuten inte kan jaga den....fast du risken körkänslan är mkr bra på xbox när man har en bra bil.och åker i hög fart.och köp systemet är ju lätt..man vinner fram de man kan fixa till bilen och sen kan man ju ju byga om om de så passar och då behövs de stålar..fast jag håller med om att man har för mkt stålar
N-LINE..Kermit The Frog On Drugs

2004-03-02 11:03
det var ganska bra, men det fatades en hel del faktist
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2005-09-22 12:24
...och det är det som är så fint med whoa!

2005-09-22 14:55
Juiced är ett bra spel de med..
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2005-09-22 17:04
Montys P17

Okey. Nått annat du vill berätta?
That's just stupid.