Postal 2 <-- kanske bästa spelet i världen
Testade det i går natt, och det var fan det roligaste jag har spelat.
Hahah, om man tycker det är kul att gå fram till folk och pissa på dem så :)
och avända katter som ljuddämpare
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008
what! vad är det här för spel? låter underhållande ;)
ohjay det är underhållande i kanske 10 minuter. förövrigt så är grafiken buggig, enformiga uppdrag och allmänt dåligt.... köp inte skiten. ladda ner ettan som jag tror är gratis nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Äh, klart inte enformigt. Hur kan det bli enformigt att springa runt med en bensindunk o blöta ner människor för att sen försökte träffa dom med tändstickor?.
Walking the street of dreams
det är sjukt....använda katter som ljuddämpare till k-pisten och shootgun....springa in i en kyrka och sen kommer det självmordsbombare och talibaner och försöker döda en....och så finns det redneks som fångar en senare och då har man en sån där dräkt där man inte ser ansiktet och inte fram kroppen men arslet.....bara...hade det tills min kompis förstörde det med att sätta in skivan i cd-brännaren så blev det en repa som nästan gjorde så att skivan gick av å mitten....
*snaark*
det är jävligt jobbigt när den laddar som du säger...jo det jävligt rått annars...jag hade gärna förstört skivan för att den laddade hela tiden när man gick in i en tunnel....JÄVLA SPEL!!!!!!!!!!
*snaark*
jag svär en dom..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan man bli mycket domare?
Mheg: God bless dina särskrivingar.
Walking the street of dreams
det är roligt i nån timma men det e så jobbigt o behöve gå till fots hela tiden och laddnings tiderna är ju hur långa som helst.
asså spelet är fult o buggigt... ettan va ju mycket coolare... slutet va asnice i ettan, han typ drömde att han satt i en lekpark, o sen så gungade nån unge på en gunga, o han ba tar fram haglet o skjuter, fast ungen dör inte... sen så blir han typ galen... nåt sånt var det iaf...
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Det var okej, men man spelade ju igenom det förbannat fort. Ettan var ballare.
asså köp inte... deras ide är att just som nu få folk att snacka till sina vänner vad man kan göra.. wow man kan pissa på dom.. skjuta på dom.. hälla bensin på dom... men seriöst så är det spelet säljer på är kontroversiellitet (ord?).. om ni ska ha det så tanka ner det.. KÖP INTE!!!
det är kul den första veckan..
vart finns postal 1 att ladda ner....?????
*snaark*
Amatörer! ;)
Det finns en
patch att ladda hem till tvåan som fixar buggar, MYCKET snabbare laddningstid,nytt vapen m.m.
Saxat från sidan:
"The patch contains important bug fixes and gameplay enhancements including new maps, tracer fire, the Weapon of Mass Destruction, new cheats like the ricocheting cat gun, and the scissors launching machinegun and faster level loading times."
jag skulle gärna testa ettan..
krille akta dig för ban..!!!!
nån som vet hur jag ska göra i bilban, fattar itne vad ajg ska göra med piss boken!!!
Suck me beautiful :D
Ah... det verkar ju SVINBALL!!! *tummen upp* Fasen... jag tror att jag har spelat ett demo på det. Men jag förstod inte det roliga. Jag blev inte upprörd eller äcklad... jag tycker folk får spela vad dem vill. MEN det spelet var sämst. Ett spel där det bästa är att man kan pissa på folk (nej, jag tyckte inte det var det minsta roligt) är inte ett bra spel!
Sesam öppna och stäng dig
hahah, verkligen inte det bästa, långt ifrån! det är kul i en liten stund, men sen tröttnar man. Dom borde satsat lite mer på spelkänsla osv ..kunde ha blivit nåt, bra idé var det.
"I lay chicks like mother goose"
Skivsamlare
2004-03-30 10:04
149:- för ettan och tvåan på webhallen
fair enough..
Nej, dom hade ett reportage om spelvåld och visade en del från det spelet. Som vi alla redan vet är ALL reklam bra reklam.
jagvillocksåhaenblog.com
GTA serien e mycket roligare, postal 2 e segt kul i några min.... ettan har ju inte provat än... ska kolla om ja hittar det :)
That's just stupid.
Visst, underhållande i tio minuter men fan inte bra. Förstår fortfarande inte att nån vågade vara ansvarig utgivare
Tillverkarna av Postal 2 har tv4 att tacka för all uppmärksamhet spelet fått. Jag hade aldrig hört talas om det före jag såg programmet på 4:an. Men som många säger så blir det enformigt efter ett tag och laddningstiderna när man går mellan olika zoner är inte att leka med.
Det har iofs fått mycket skriverier och resentioner i tidningar osv. Sen att den inte fått någon tv-reklam betyder inte att det inte har funnits. Det släpptes väll för skit länge sen?