I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-09-19 00:28

iPhone 5

iPhone som egentligen skulle komma i somras har blivit försenad, men enligt rykten så kommer iPhone 5 nu i Oktober

Det finns många rykten om hur iPhonen kommer att se ut. T ex såhär

Utifrån det här ryktet, vad tycker ni?
Jag tycker att vissa saker är sådär, medans de flesta är underbar!

Jag tappade nyligen bort min iPhone och har en tillfällig mobil som inte ens har färgskärm... Så jag tänkte hålla mig till 5:an kommer.
Så jag tänkte passa på att fråga, vart är det bäst att köa för iPhone när den väl kommer? Jag vill ju garanterat få den när den släpps för att slippa vänta på nästa leverans som säkert kan dröja ett par veckor

2011-09-19 03:16
jag har en fråga om iphone jag fick en av en polare som han hade strulat till så den vart helt fucked up. men jag fick den o funka men nu vill han inte ha tebax den han har en ny. men han hade 3 abonemang på den jag fick. min fråga är. är det bara o skaffa ett nytt 3 kort till den o sätta i för o kunna låsa upp den?
fuck you and have a nice day sucker

2011-09-19 14:29
Hörde att i5 kommer försenas till 2012

2011-09-20 12:02
Det tror jag inte, det finns bildbevis på att iPhone 5 produceras just nu, och att Steve Jobs gjorde sitt innan han avgick.

Men vart tror folk att det är bäst för att köa för iPhone när den väl kommer? :) I Stockholm

2011-09-21 16:30
Den senaste infon är att Apple kommer ha ett event den 4e oktober med nya CEOn och introducera den nya iPhone som kommer börja säljas ett par veckor efter det datumet.
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2011-09-21 20:40

2011-09-21 20:42
Yay!!

Vet någon vart man kan köa för iPhone i Stockholm?
Jag pendlar till Stockholm så jag har ingen koll. Har Stockholm applestore? eller är det återförsäljare?
Vem har störst lager för ökad chans för att få iPhone? :) Jag bara måste ha en