I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Glapp i hörlurar, håller inte mer än en månad? Hjäälp

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2011-05-21 20:04

Glapp i hörlurar, håller inte mer än en månad? Hjäälp

Jag fattar inte hur varenda hörlur jag skaffar börjar glappa efter nån månad typ, o det är ändå hörlurar för 700:-. Jag är försiktig med dem, undviker att ha dem i jackfickan för att sladden böjs och så, men det går fan inte att undvika.
Bara för mig det är så? Har nån tips på hur man håller dem glappfria eller några hörlurar i resonligt pris som är bra både ljud & livskvalité?

"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2011-05-22 10:11
Testa att peta lite med en tandpetare i uttaget till mp3-spelaren, det kan finnas ludd där.
Men hörlurar är så, fast om det inte är någon synlig skada ska du kunna få nya om du har kvar kvittot.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-22 10:50
Köp en lödkolv och lär dig att löda är mitt tips. Det är aldrig fel med nya verktyg.
http://www.slagskottfilm.com/

2011-06-08 22:33
Jag brukar alltid spara kvittot och byta ut dem så fort den glappar. Inga problem!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-08 22:38
Funken & Persia
Jag köper från internet o så jobbigt att skicka tillbaka och så. Ska testa det där med ludd!

Hud
Kommer bara gå sönder mer när de gäller mig..
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Groupie

2011-06-09 11:41
lödkolv is the shit!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!