I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Föra över låtar från ipod till ipod?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2011-05-16 11:29

Föra över låtar från ipod till ipod?

Min ipod är full.. Har fruktat denna dag länge. Vad ska man göra?

Jag vet att iTunes har det där säkra systemet att man inte kan föra över låtar, men om man vill skaffa en ipod med mer minne måste man ju kunna föra över på nått sätt? Hjaelp, what to do?

(Inlägget ändrat av Squirtle 2011-05-16 12:38:06)

"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Rappare

2011-05-16 11:38
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-05-16 13:26
Hittar inget svar på min fråga där, kanske jag som är dålig på leta men hittar inget. Vill alltså veta om jag kan köpa en ny iPod o kan föra över min gamla iPods låtar till den nya, det borde väl inte gå pga den överdrivna kopieringssäkerheten men dem borde ju ha gjort på nått sätt att man kan det?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Moderator

2011-05-16 18:55
Första träffen på Google gav: Guide: how to transfer music between iPods. Det kanske kan vara nåt?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2011-05-16 22:05
Har för mig att jag googlat utan att kommit fram till nåt, men tack så mycket!

2011-05-18 16:56
ipod+Sharepod-> dator ->sharepod+ny ipod
http://www.slagskottfilm.com/
Rappare

2011-05-22 13:14
Sharepod är skitbra. Men vad jag minns måste man betala om man vill föra över mer än 1000 låtar?

2011-05-22 17:44
Nope sharepod är helt gratis!
http://www.slagskottfilm.com/