I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan du bygga hemsida? Se här!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2010-06-10 23:12

Kan du bygga hemsida? Se här!

Tjenare, jag har en hemsida online under adressen FREEBEATS.se, men som ni ser så är den aningen katastrofal när det gäller allt mellan design och funktion. Min stora fråga är om det finns någon här som är bra på att koda/skapa om freebeats.se och sen vad du får tillbaka kan väl diskuteras privat, dock kan jag inte ge några cash (men om ni vill t.ex. länka på sidan ev. gratis reklam så ordnar vi det i ett naffs). Det är/har varit en välbesökt sida.

Mitt största bekymmer är att sidan kräver en massa underhåll när det gäller att ladda upp nya freebeats, hålla på och koda html manuellt suger och tar tid. Behöver nån som behärskar att fixa fram en sorts plattform där man med några klick kan få sidan att rulla utan större ansträngning. Viktigast är en upload-funktion alltså.

Även om nån har tips på hur jag kan lösa detta (jag är alltså inge vidare på att bygga och underhålla en hemsida) så uppskattar jag även tips.

(Inlägget ändrat av Gogaku 2010-06-10 23:34:18)

www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!