I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Felaktigt lösenord..

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2010-02-18 19:59

Felaktigt lösenord..

När jag försöker logga in på min MSN/Hotmail så står det att jag har skrivit felaktigt lösenord, fast jag VET vad jag har och har till o med sparat lösenordet på datorn.. Vad är problemet? Har någon hackat sig in?

Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2010-02-18 20:03
är det lika dant från andra datorer? testa exempelvis att logga in på ebyddy.com
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2010-02-18 20:10
Likadant från Ebuddy iaf, har itne testat någon annan dator, har ingen tillgänglig..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2010-02-18 21:05
du har inte när du skappade kontot tryckt i att lösenordet ska sluta gälla efter 72 dar?

det där har hänt mig några ggr och då har jag bara bytt lösenord och skrivit in de nya och sen har de funkat som vanligt...
I have always right, even when I have wrong...

2010-02-18 21:20
Nej, jag har haft kontot i flera år nu, så det är inte det.

2010-02-18 21:22
kan va hackat, men pröva att gå in på glömt lösenord och byt lösenord på den vägen, annars borde du kunna felsöka...

2010-02-18 22:32
Grejen är att jag inte kommer ihåg det hemliga svaret, inte en säkert att jag svarade seriöst när jag gjorde den. :/

Men har skickat till support iaf, så vi får hoppas på att dom tror på att det är mitt account osv.

2010-02-18 23:06
aha då kan de va lite knepigt, men det ska gå om man väljer det andra alternativt.. finns två sätt har jag för mig..

var inte så säker på att de svarar bara.. senast mitt strulade för typ 1 månad sen så skickade jag till supporten och jag har fortfarande inte fått nåt svar..

2010-02-19 07:43
Men hur gör man på det andra alternativet då? :O

2010-02-19 14:19
Skicka information om lösenordsåterställning i ett e-postmeddelande

kryssa i där det står så och välj alternativ e post

men har du testat att försöka logga in nu efter ett tag?

2010-02-19 19:56
Min kompis blev hackad med säkerhets frågan. Alternativ hotmail?
Jag har ingen personlighet

2010-02-20 02:11
ja alltså när man reggar själva kontot så får man ju skriva in en alternativ e mail adress har jag för mig och då ska det skickas en länk där man kan återställa sitt lösenord...

2010-02-20 16:57
Theoneandonly har rätt. Dock måste man inte göra så..

2010-02-20 20:34
nej, men om man inte kommer ihåg sitt hemliga svar och supporten inte svarar så kan man ju göra så..

Vikktorius, eller har du något annat förslag?

2010-02-20 22:20
Ingen idé jag kan inte få tillbaka kontot på nåt sätt, har skickat massa info till MSN support, men det blev inte bra. :S

2010-02-21 00:43
har du kollat om någon annan kan logga in på ditt konto?

2010-02-21 11:22
Hur kollar jag det då?

2010-02-21 23:54
nja men alltså att någon annan försöker logga in åt dig.. menar att tex. bertil har din msn plus lösenord och försöker logga in...

har du fått svar från supporten än?