I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp ang:ljudklipp via msn!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2009-07-15 01:14

Hjälp ang:ljudklipp via msn!

Hejsa gott folk. Hoppas allt är bra med er såhär på kvällskvisten:) det är såhär att jag har länge försökt kunna skicka ljudklipp via msn. Då det vore väldigt smidigt, o kunna visa vissa delar ur låtar man gjort, nåt nytt man håller på med.. Bara bra och smidigt att kunna göra så helt enkelt..

Jag har kompisar som kan spela upp en låt i tex windows media player, sen skriver dom med någon på msn.. Och håller in knappen "F2" så spelas låten in där på msn! Men när jag gör det, står det att det saknas ljud.. Förstår verkligen inte vad felet är, jag har även testat om det går prata i micken.. Kommer inget ljud då heller, även att jag gick in på "Konfigurera ljud & video" och gjorde det där testet där, då man ska snacka i micken o kolla ifall den där mätaren rör på sig. Och det gör den, men det spelar inte så stor roll själva den grejen.. Utan det är det första alternativet jag vill kunna göra.. Äre nån som har någon aning alls? Om man måste ladda ner nån grej, inställningar.. Nåt med ljudkortet?

Hoppas detta är rätt forum nu, och att nån lite mer msn-kunnig kille/tjej förstår mig.. Haha=)


(Inlägget ändrat av Zoned 2009-07-15 01:21:40)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.