I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips på bra torrentprogram?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2009-05-31 18:33

Tips på bra torrentprogram?

Tjena! Är det någon som har tips på ett bra program för att ladda ner via torrents?

Jag brukade använda azureus förut, men kan inte hitta det programmet nu.

Så, hit me!

2009-05-31 18:35
Det är olagligt köp musik och filmer på nätet istället.
http://www.aktivdemokrati.se/

2009-05-31 18:36
Torrents är inte alls olagliga.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2009-05-31 18:37
Det är väl inte alls olagligt att använda sig utav torrents program eller torrents. Kanske OLagliga torrents. Eller?
Streama filmer på nätet, är det olagligt? (Alltså titta)
Jag har ingen personlighet

2009-05-31 18:46
Dra hem utorrent, det e väl den bästa.
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt

2009-05-31 18:48
Finns inte heller några olagliga torrents. torrents är inget annat än länkar. Och att titta på stremat material på nätet är inte heller olagligt. Men det var knappast vad denna tråden handlar om

Azureuz har bytt namn till Vuze
En annat vanlig och populär torrentklient är µtorrent (microtorrent). Det har som fördel att det tar väldigt lite utrymme och ramminne. Vuze har, om jag förstått det rätt, en inbyggd torrentsökmotor.
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-05-31 19:07
utorrent utan tvekan, ingen torrent klient som kan mäta sig med den verkligen
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2009-05-31 19:07
utorrent skulle jag välja då den (som friktion skrev) tar upp väldigt lite plats/kraft.

2009-05-31 19:20
FireTorrent till Firefox. Det är i princip samma sak som att ladda ner en vanlig fil, sjukt smidigt.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2009-05-31 20:17
Den funktionen finns till Wyzo eller vad det heter.. skitsmidigt. Dock är ju program alltid liiite bättre! :P