I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sätta på ljudet i skärmen

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2009-05-09 15:06

Sätta på ljudet i skärmen

Hej!

Jag är och lanar, och då tog jag inte med mina högtalare, så jag undrar: hur kan man få ljudet i skärmen att börja fungera? Har Windows XP om det spelar någon roll. Har även högtalare i skärmen. Jag gick in på ''Ljud, tal och ljudenheter -> Ljud och ljudenheter -> Volym -> Avancerat -> Bildskärmsstereohögtalare''. Fungerade dock inte. Någon som har något/några råd?

Du är ingen rappare, du är en ful guzz // Som ridit så många kukar att din röv ser ut som JULMUST //
Graffare

2009-05-09 15:55
Drivrutiner behöver du kanske...

2009-05-09 18:49
Happ, hur fixar man dem då? Sorry, men jag är riktigt usel på datorer :/
Du är ingen rappare, du är en ful guzz // Som ridit så många kukar att din röv ser ut som JULMUST //

2009-05-09 18:53
om du lanar har du inte nån polare som har nått gammalt headset att låna ut?
BIT POP is taking over klockan 8

2009-05-09 22:08
Inte fan kör man högtalare på lan!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.

2009-05-09 23:42
Jofan, jag har eget headset och kör inte med högtalare vanligtvis men vi ska kolla på film XD

2009-05-09 23:57
Sorry för dubbelpost, men nu e jag hemma igen och nu fungear inte ljudet på mina högtalare haha :D Jag ändrade Ljud, tal och ljudenheter -> Ljud och ljudenheter -> Volym -> Avancerat -> Bildskärmsstereohögtalare, men jag minns fan inte vad jag hade innan. Vad har man som standard typ? Och finns det nåt mer jag kan ha råkat pilla på som skapat det här problemet?

2009-05-17 01:05
realtek är de vanligaste :P
Producerat material till minst högsta nivå
Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt