I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-04-25 23:43

Mongo tangentbord.

Tjena, har köpt ett nytt tangentbord... Då jag inte är så spel intresserad osv som jag va när jag va mindre så köpte jag ett billigare alternativ.. Vilket var rätt dumt, Har inte haft de så länge men ibland så flippar de ut totalt och typ börjar spamma en bokstav sen lägger av.. men sen när jag kopplar ut å in de så funkar de perfekt igen.. händer såhär ibland, några gånger om dan.. min fråga är:

är de virus på datorn eller är det bara ett mongo tangentbord?

(Jag borde veta bättre, skällde alltid på mamma när man bodde hemma då hon köpte något av "sämre" kvalité för de va billigare, nu gick man i samma fälla).

(Inlägget ändrat av Midas 2009-04-26 11:06:58)

The News called it crack, i called it diet coke..

2009-04-25 23:57
Har du installerat drivrutiner för det? Kanske behövs..
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!

2009-04-26 00:01
Vettifan, är inte duktig på datorer.. men har haft de sådär 2 månader å de har funkat finfint tills dessa sista dagarna... Jobbigt som fan!

2009-04-26 00:08
Inget virus, fabriks fel säkert, Byt det.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2009-04-26 00:24
Grejen är att jag inte har kvitto eller liknande kvar :(, nåväl kosta bara 250 kr.. kan inte hata. Men är de någon som haft samma problem?

2009-04-26 00:48
gav du namn id etc när du betalade? isåfall bör det kanske funka, har gort för mig ibland.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2009-04-26 02:32
köp ett nytt!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2009-04-26 03:09
när jag råka hälla cola över mitt tagentbord så börja den spamma massa bokstäver och cpade ut totalt, så tänk efter, har du råkat spilla cola? för om du gjort det, så borde du skaffa ett nytt, det var jag tvungen med:(

2009-04-26 04:12
Illegalisera cola!!!
^ Smart sagt.

2009-04-26 05:28
Har spillt de mesta på detta tangentbordet...

2009-04-26 08:37
Men då kan du knappats hävda att det är nytt och fräscht, har du spillt skit på det så är det nog det som spökar.

2009-04-26 11:13
Länk till http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=349075

Absolut bästa du kan köpa.. =) har gått igenom 2st sånna över 6 år pga ölspill i det första.. aldrig gjort mej besviken..

(Inlägget ändrat av Simba 2009-04-26 11:13:26)
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.