I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

facebook, vad har hänt?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2009-03-31 08:04

facebook, vad har hänt?

Försökte logga in igår, men kom aldrig in på facebook, utan någon annan sida där det stod om personal loans och grejer. Inte bara jag som råkat ut för det verkar det som heller.
Några fler som råkat ut för det och vet vad fan det kan vara för skumt?

(Inlägget ändrat av Midas 2009-03-31 08:47:33)

(Inlägget ändrat av Gogaku 2009-04-02 22:50:43)

I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.

2009-03-31 08:09
jag har varit inloggad idag, inget har hänt med min facebook
Du är ett lat stycke mat!

2009-03-31 08:12
Nej jag vet, det verkar inte ha hänt alla, men jag har några vänner som råkat ut för samma sak. Och jag har provat olika adresser till facebook, likadant ändå.

2009-03-31 08:25
Länk till http://img528.imageshack.us/img528/8964/fbfel.png

Såhär ser det ut, nu har jag dock läst runt lite och det verkar vara fel på bredbandsleverantören och nåt med dns-server

2009-03-31 08:45
Googla på facebook å kör på första länken. Vad händer då?
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2009-03-31 08:47
Jag har ingen personlighet

2009-03-31 08:59
Sitter just nu på jobbet, men ska testa så fort jag kommit hem, har googlat på facebook och de länkarna funkade inte heller. Men ska testa Math's senare under dagen.

2009-03-31 17:26
att testa maths länk är ju lika meningsfullt(löst) som att skriva in adressen eller googla på den om det är ett dns problem. i båda fallen kommer väl dnsen fortfarande resolva fel? är det dns problem och desperat får du väl dra det genom en webproxy, det borde väl lösa det problemet iaf.

cry me a river!
--> thcrew

2009-03-31 21:47
låter som nått dns problem, testa lägg till www. innan ibland kan det strula utan det av nån anledning...
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2009-04-01 19:59
Det var det jag mena ju.. att lägga till www. före. Det brukar funka för mig..
Joda: jag var inte ironisk eller nååt
Jag har ingen personlighet

2009-04-02 11:49
Ja men det skumma var att länken math la dit, fungerande från mitt jobb som faktiskt har blockat just facebook. Men ja nu funkar facebook som vanligt igen, det var bredband2 som hade problem med flera sidor under en viss tid, det var det som var problemet. Tack ändå!

2009-04-02 12:13
ÅHHNEJ facebook funkar inte!!!! snitt snitt cry me a river o lyssna på amy winehouse. förfan skaffa ett liv..!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-02 13:03
Så för att man har en fråga angående facebook och använder sig av facebook, så har man inget liv?
Då kan ju inte du direkt ha mycket mer liv än mig då, med tanke på att du sitter och kommenterar på detta inlägg, där du inte ens skriver något givande.

2009-04-02 22:50
Och med det inlägget så tar vi och låser tråden. :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery