I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sonyericsson w890i strular.

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2009-03-11 12:33

Sonyericsson w890i strular.

Jag har en såndär skit sonyericsson w890i och mitt ljud har försvunnit när det ringer och får sms. nästan som den är på ljudlös fast den är ej det. mp3 spelaren funkar när man spelar musik etc. men inte när det ringer/sms. Någon som har en susning vad man kan göra om det finns något att göra? har inge kvitto kvar på den.

2009-03-11 16:32
Det är ett fel som är vanligt på SE mobiler.
Det är kretsen till högtalaren som strular. Det ska vara ett garantijobb, men kan bli svårt om du inte har kvitto på den. Så då får du isf betala för service. räkna på 400 - 1000 kr
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2009-03-11 23:27
tryck på total återställning på iställningar så kanske det funkar men glöm inte att spara allt du har på mobilen på ditt kort och alla kontakter på kontant kortet då försvinner inget och telefonen blir som ny
BIT POP is taking over klockan 8

2009-03-12 14:59
Bor du i Malmö/Lund omkretsen kan du sticka till den nya byggnaden mittemot Huvudbyggnaden i Lund till ett ställe som heter experience shop. De reparerar gratis på sonyericsson garanti utan kvitto.

Men om du säger att högtalaren funkar när du spelar låtar men inte när det ringer verkar det vara som en mukvarugrej. Testa återställning som sagt ovanför.

2009-03-13 20:03
Det var ett stänga av-sätta på problem för min sony ericsson, men det har du väl antagligen provat.
Fuck karma, I don't need karma!