I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bränna Windows XP Pro

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2009-02-18 19:09

Bränna Windows XP Pro

Vad för sorts skiva ska man bränna Windows med? Den finns som ISO file i datorn, har bränt den med Nero på en DVD skiva som "Data-CD" men när jag tar in den i datorn så ser jag bara själva filen...

Hur ska jag gå tillväga me friends?

"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2009-02-18 20:48
Någon som vet hur man bränner Windows XP till CDn så man sedan kan installera den ?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2009-02-18 21:21
Leta efter burn image och markera isofilen och bränn:

Länk till http://www.wizardskeep.org/mainhall/tutor/neroiso.html
Förklarar principen, gammal version av nero som används där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-19 00:24
Bränn med ImgBurn på en vanlig CD-R skiva, då kan det inte bli fel. Riktigt simpelt, istället för Nero som är helt omöjligt att bränna något rätt i.

2009-02-19 00:27
skillz , Ive done that, fast jag trodde det faktiskt var en CD-R skiva, dock var det DVD-R , och de visade sig att funka.. imgburn is the shit..

thx 2face , thx skillz, ska köra med CD-R , 5 kronor billigare med CD =)