I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan inte få fram Aktivitetshanteraren

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2009-01-19 20:31

Kan inte få fram Aktivitetshanteraren

Jag kan inte få fram Aktivitetshanteraren. Varken genom ctrl + alt + delete eller högerklicka nere vid klockan på Aktivitetsfältet. Jag är inte direkt en datakille, så behöver hjälp. Tack för mig.

que sera sera.. vi håller på AIK!

2009-01-19 23:33
pröva att skaffa nytt konto prova där om det funkar dumpa bara ditt gamla
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda

2009-01-19 23:43
Startat om datorn?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-01-20 09:27
inget av det där kommer nog att funka !

När jag hade d så så var det ett virus som inget absolut INGET virusprogram kunde ta bort jag testade med - Nod32,Avast - dem jag har nu och antispyware,superantispyware , adware och massa till dem mest kända å bästa Dvs ... rekomenderar att formatera om datorn och hoppas att du la all musik/bilder på en partion av hårddisken ;)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2009-01-20 14:34
JAAA FORMATERA DATORN DET FÖRSTA DU GÖR SOM KUNGEN SÄGER...... suck

www.RekFoto.se

Skivsamlare

2009-01-20 16:34
start>kör>notepad. I anteckningar skriver du "start Taskmgr.exe" (utan situationstecken). Spara som kloak.bat (välj alla filer, inte .txt)

Tada..
fair enough..

2009-01-21 08:32
Inget har funkat. Har provat gått in med Regedit och gpedit. Inget har funkat, ska formatera om datorn nu.. :(
que sera sera.. vi håller på AIK!
Skivsamlare

2009-01-21 10:27
segt, jag tyckte min plan verkade vattentät..
fair enough..