Glenn_Fiddish Tack för den utökade förklaringen. Då förstår jag lite mer vad du är ute efter, utifall man använder de medföljande typsnitten och saknar licens och om någon företag känner igen dem så kan de börja rota i det. Är tyärr inte helt hundra på det men har för mig att utifall du har hemsidan som privatperson så kan de inte göra så mycket åt det. För att få husrannsakan krävs att brottet ska vara av viss grad a la ge fängelse upp till ett år? I och med detta så kommer en eventuell polisanmälan aldrig kunna resultera i husrannsakan och ingen kan komma hem till dig och kolla på dina licenser. Dessutom säger ingeting att du som privatperson måste använda en egen Photoshop exempelvis när du gör sakerna, kanske du gjorde i skolan, biblioteket, jobbet etc. Däremot om du visar upp dina saker som företag så kan du åka på husrannsakan där man kommer och kollar att alla licenser stämmer etc. För som företag så måste företaget äga licenserna. Som jag skrev i ursprungliga inlägget, frågar någon så använde du 30-dagars trial versionen av mjukvaran.