I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-07-27 17:02

Inget ljud

Jag har precis omformaterat min dator i hopp om att mina högtalare skulle fungera efter det. Men när jag försöker sätta in högtalarna i datorn så får jag ingen signal om att den är inne, och när jag går in och kollar inställningarna för ljudenheterna så står det att jag inte har någon enhet ikopplad. Vad kan felet bero på? Can't live without music!!

Tack på förhand!

Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-07-27 18:08
Installerat drivrutiner till ljudkortet? Kan ljudkortet kanske ha hoppat loss lite när du råkat slå till datan lite, prova att ladda ner everest från download.com. Sen står det där vilka drivrutiner du har och var du kan ladda ner dom.

Funkar inte det så kan du skruva upp schassit och kolla om nåt sitter lite löst. Annars är nog högtalarna paj.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2008-07-27 18:45
Fixat, tack som fan Kreativ :)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO