I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ljud å video problem...

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2008-07-22 18:24

ljud å video problem...

igår bara helt plötsligt så blev det knas med min dator.. igen..

när jag ska kolla på videos på internet, så går videon i slowmotion, och ljudet låter helt hemskt, typ metalliskt och skränigt, å i slowmotion det med.

inga problem alls med att kolla på filmer/lyssna på musik i mediaplayer dock.

har testat youtube, google video, myspace video, msn video, samma problem.

har uppdaterat flash, shockwave, drivrutinerna för ljudet till datorn, ingen skillnad.

samma problem både i mozilla å i explorer...

hjälp!

Wisdom is wonder

2008-07-22 18:28
låter som det är ngt problem med videouppspelning på din uppkoppling, testat o ringa o kolla med din "operatör" om fler har samma problem, har hört att det kan bli vissa temporärar problem tex via telias master emellanåt.
justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com

2008-07-22 18:42
har comhem och min sambo sitter på samma uppkoppling, och han har inga problem alls.
Wisdom is wonder

2008-07-24 21:53
hjäääälp!
Wisdom is wonder

2008-07-24 23:48
fetaste tipset till dig är väl att kanske bege dig till ngt mer avancerat dataforum? på flashback burkar man få svar fort av väldigt kunnigt folk.
justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com