Vad gör den här laptopen dyrare? Hejsan, jag har noll koll på datorer så ni får ursäkta om det här är en dum fråga:en kompis har erbjudit mig att köpa den här datorn för ett bra prisLänk till Fujitsu-Siemens-Celsius-men jag undrar bara vad det egentligen är som är speciellt med den som gör att den i normala fall kostar 19lök när t ex den är bara kostar 9Länk till Sony-Vaiovad är det som siljer dessa datorer som gör att priset är så pass stor skillnad på, för jag tycker dom verkar rätt lika i prestanda och sådär.
NVIDIA Quadro FX 570MPerformance workstation grafic chip with DirectX 10 support and OpenGL 2.1 support. Probaby, it bases upon the NVIDIA GeForce 8600M GT.It is intended for digital content creators, engineers, geologic scientists and other professional 3D applications.The drivers of the Quadro FX series are certified for CAD applications (e.g. AutoCad, Inventor, Solidstation, Solid Edge, ...) and DCC applications (e.g. Maya, 3DS Max, Lightwave 3D, ...) and offer a 12-bit precision for subpixel, full image-antialiasing, hardware accelerated antialiasing for dots and lines and additional drivers are for CAD and DCC optimized settings.