I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ipod touch internet?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2008-03-09 00:07

ipod touch internet?

hej jag funderar på attt skaffa mig en ipod touch men det jag undar är om man ha internet i stort sett överallt eller funkar det typ bara i sitt hus där man har router och grejer?

Nobody is perfect im nobody

2008-03-09 00:58
Överallt där det bjussas på WLAN. Tågstastioner, köpcentra och vissa städer i allmänhet är klassiker. Med andra ord är touchen kompatibel även med grannsurf.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man

2008-03-09 17:21
Jag har en touch å trodde det var överallt.Men icke

i sthlm city finns det gratis lite här å var å även Tcentralen men annars ere rätt drygt.
Kafet i kista skulle ha 15:-

stationerna jakobsberg å sundbyberg skulle ha 40:- om dan...ngt bolag som tar betalt.
Så nja så enkelt vare inte men visst det funkar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-09 20:07

tror ni det finns i åre ?

Nobody is perfect im nobody

2008-03-09 20:52
Fet chans. Här kan du (enligt expressen) surfa trådlöst. En googlesökning på "åre wlan" (utan citationstecken) avslöjade att även hamburgerrestaurangen max har en hotspot.

Men detta hade du kunnat klura ut själv.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man

2008-03-11 16:09
Max har somsagt hotspot. Holiday har även det, men där är det Telia som du behöver ett inlogg till. Skulle nog räkna med att stationen har det men jag vet inte, eftersom det är Sidewalk Express där så kanske det kostar.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.