FaderSys.exe - Vem är han, vad vill han?
Min dator hänger sig, ok.. sånt händer ju, ingen big deal.. startar om, surfar ett tag, hänger sig igen.. - MEN DET VAR DÅ SJÄLVE F*N! tänker jag... OKEJ, ctrl+alt+del... avsluta process firefox.exe >
Sen ska jag starta firefox igen och jag ser till min stora förskräckelse att när jag trycker på firefox ikonen kommer det upp FaderSys.exe i aktivitetshanteraren.. Han ploppar bara upp en halv sekund för att sedan försvinna, tills nästa gång jag klickar på firefox, samma med IE för övrigt.
har googlat lite och kommit fram till att FaderSys är en liten varelse skapad av NVidia. Han har alltså på ett eller annat sätt med mitt grafikkort att göra. - FINE! tänkte jag... laddar ner nya drivisar då... tror ni det hjälpte? Nej för fan, varför skulle det hjälpa?!
Jag har dock inte kunnat googla mig fram till en lösning på detta problemet, det är där ni på whoa kommer in, jag kan väl inte vara den enda som har haft problem med den här elaka skapelsen?
Jag har även misstänkt SpyWare, så jag körde Ad-Aware, och mycket riktigt, spyware fanns det. Tog bort detta, MEN problemet med FaderSys kvarstår.
Nämnvärt kan också vara att firefox alltid hänger sig när jag ska se på videoklipp på b.la. YouTube. Hänger sig oftast på sidor som är lite större dvs. Jag kan även nämna att MSN går oerhört slött och hänger upp sig ett par sekunder ibland.
Snälla hjälp mig, jag är uttmatad, trött och hungrig, förbannad, förtvivlad och deprimerad. En formatering är det inte tal om. Detta måste gå att råda bot på den här förbannade jävla saken!
Tacksam för hjälp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|