Bredband, Tv, Tele - Hur Har Ni Det?
Flyttar nu till eget o vet inte vilka levernatörer jag ska välja på ovanstående. vill ha de mest Prisvärda Har ett mobil abonnemang som jag förmodligen kör vidare med och skippar hemtelefon, men ibland följer telefonen med om man tar bredband och tv av en o samma leverantör.? Vad har ni det hemma ? Vad betalar ni i månaden? Ev krångel? Kan tillägga att jag vill ha bra bredband 8/8 eller 24/1 men helst 24/8. Och tv vill jag bara ha trean, femman, viasat sport, tv4sport, tv4plus och Mtv utöver "public service" Och om jag måste tilläga är det en lägenhet! Tacksam för tips :)
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
TILLÄGGA!
Vart ska du bo? vad har du tillgänligt?
No you!
I Hägersten söder om sthlm. Har ignet fiber elelr så om det är det du menar. Jag har väl telejacket tillgängligt.
kolla upp vad som finns i huset. är det hyresrätt finns det väl en rätt stor chans att tv ingår etc.
de kanaler du vill ha finns ju i vanliga kabeltv-nätet. huset du ska flytta in i kan ju ha anslutning redan? så du inte behöver köpa nån box eller så...
you know i spell girl with a B
Har du "tre hål i väggen" så ska du absolut ha Comhem Combo! TV, tele och internet för max ca 350 kronor i månaden. Glöm inte välja 8 favoriter-alternativet när du ska bestämma dig om tv-kanalerna, då kan du välja mellan hundratals kanaler i comhems utbud varje månad.
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Har BBB 100/10. 320 spänn i månaden + man får ip telefoni till gratis. Bredbandet har aldrig krånglat, samma med telefonin. Det enda "kassa" med iptelefoni jämfört med vanlig telefoni är att när strömmen går så kan man inte ringa osv. Men eftersom vi inte bor i ett u-land så är det ju inte så ofta man får strömavbrott(typ 2-3 ggr om året för mig). Sen har alla mobiltelefoner ändå så..
"I lay chicks like mother goose"
Toastare
2008-02-18 17:59
har comhem 24 mbit (får upp till 18mbit), deras kabel-tv large och då har jag gratis hemtelefon dit jag kunde flytta mitt gamla telianummer. Jag betalar 299 för tv och 369kr för bredband och då inget för telefonen. Jag ringer inte ut på den då jag har 3 flatrate på min mobil, så jag ringer och sms:ar hur mycket jag vill till alla för 599kr/mån. mitt bredband eller tv har aldrig strulat. Var bara i början när de skulle köra igång det som det var lite krångel. Men annars sköter comhem sig bra.
Jag skyller allt på Emma!
har bbb2mbit och betalar 339 kr i månaden. sjukt dyrt!!! suger pung att dom lägger till avgift för att jag inte vill ha hemtelefon.
riktiga män väger över 70 och röker blunts på toan.
229kr för 8mb och telefon från tele2, bredbandet är borta stundtals, anars är det la ok
SMÅLAND!
MC_Kiprono P22 Har det bästa man kan ha
Emomilol Om jag våre du skulle ja ha byt
Bredband Bredband, 24 Mbit för 249kr/mån Beställ idag och få 450 kr rabatt Såg dom nu :)
Jag har comhems grundutbud inbakat i hyran och har därför valt TDC 28/1 mbit via ADSL (de har utbyggt i mälarhöjdens basstation som täcker nästan hela hägersten) som internet för 299kr/månad. Billigaste och snabbaste för mig. Hemtelefon har jag ingen utan klarar mig gott och väl på mobilen +lite skype.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Har Comhem tycker jag är smidigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har comhem efter många byten. Endast för jag betalar 150 spänn för 24 mbit och har mellan paketet på tv tror jag.. Det e sweet
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Jag har 24mbit Bredband och hemtelefon på samma! 375 lr nånting i månaden för både och, ringer gratis ( lokalsamtal ) Sen har ja La Cable, basutbudet - 325 i kvartalet!
www.samyprod.com
har aldrig vart problem! glömde även tilläga Bredbandsbolaget
www.samyprod.com
det om brukar krångla är at det brukar ta sjukt lång tid att få sitt modem
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Jag ahr Bredbandsbolaget 20/3 350 kr i månaden. Dock var de tre första månaderna gratis. Gratis modem, ingen anslutningsavgift och ingen bindningstid. Skaffade samtidigt hemtelefoni ifrån de. Tror jag betalar typ 60 kr eller något i månaden för det. Sedan tillkommer väldigt låga samtalskostnader. Har även ett mobilabbonemang. TV har jag Boxer. Inbyggd mottagare i TV:n.
* kabeltv 18 kanaler ingår i hyran. * stadsnätet i väggen, 30/10 för 189kr månad * 3 mobil dyrt som fan. ska byta till flatrate när jag orkar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-02-23 14:49
Jag lånar tråden lite.
Vad har folk för elbolag då? Jag kikade lite på
yellow strom och de verkade ju bra. Fast å andra sidan har jag ingen aning.
Några tips?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok P22 - Har VB Energi just nu men har bytt så om typ 2 månader så byter jag, kommer inte ens vafan de hette, haha! skriver när ja hittat lappen ;P
www.samyprod.com
jag har comhem bredband medium, tv medium(får välja till 8 kanaler) o telefon small, brukar kosta mej runt 550-600 i månaden beroende på hur mycket jag ringer från hemtelefonen, emn de brukar va stax under 100. förutom att jag tycker bredbandet e dyrt så funkar de bra!
o när de gäller el har jag fortum som jag tycker e alldeles för dyrt, typ 650:- var tredje månad + elnätet på 300:-. fuderar på att byta så ge mej gärna lite tips!
Jag har Eon. Är typ standard att alla i Malmö har det haha. Funkar bra. 250 i månaden ungefär. .................................................... Jag önskar dock som fan att min förening väljer att ansluta huset både till comhem och med riktigt internet. Just nu har vi någon pajaskabeldistributör med kassa kanaler. Därför jag har boxer. Sedan är det kasst enligt mig att inte kunna erbjuda annat än internet via kabelnät (10 mbit som förlorar i styrka när alla i huset använder det).
toy boy: Jag har comhem efter många byten. Endast för jag betalar 150 spänn för 24 mbit och har mellan paketet på tv tror jag.. Det e sweet hur får du 24 mbit för endast 150:-? ska flytta till lägenhet snart, med comhem 3 hål, och vill bara ha internetet, alltså ingen hemtelefon. tvn är ju redan cashad i hyran. står 339:-(12 månaders bidningstid) på comhems sida.
Jag sitter på Comhems tjänster:
Bredband: 2Mbit (räcker gott och väl, är man otålig och vill tanka många saker samtidigt så är det bara till att uppgradera) Telefon: small TV: Medium+Canal Digital Jag pröjsar 353kr/månaden och det är jag helnöjd med. TV-utbudet är det som jag är mest nöjd med, det är en fröjd att titta på all sport och film. Bredbandet har bara strulat en gång, och det löste sig med ett telefonsamtal till kundservice som för övrigt har blivit mycket bättre hos Com Hem. Enda nackdelen är att telefonen/bredbandet hänger på modemet men än så länge har jag inte stött på några problem.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat