I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nytt minne i mobilen, funkar ej!?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2007-12-16 19:24

Nytt minne i mobilen, funkar ej!?

Jag har uppgraderat minnet i mobilen från 64mb till 1gb. Har lagt in allt jag hade in i nya minnet, men jag tyx inte kunna öppna nåt, inga låtar, inga bilder, nada!

Vad ska jag göra, hur fixar man det här?

Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2007-12-16 19:39
Hur hade du tänkt dig att någon ska kunna svara på ditt inlägg då du inte skriver någonting om vilken mobilmodell du har samt vilken sorts minneskort det är?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-16 20:36
Ok, K 750i. 64 mb är sandisk, stor. den nya är oxå sandisk, fast liten som man lägger i en stor, förstår ni va jag menar?
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2007-12-16 20:53
"fast liten som man lägger i en stor, förstår ni va jag menar?" är inte det en "hållare" för att läsa av kortet i en kortläsare typ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-16 21:00
Asså, det är en memory stick micro samt en adapter, eftersom min mob är av en något äldre modell, så den kan inte ta in mikro utan en större adapter.

iaf, nån som kan hjälpa?

2007-12-17 09:49
Har du provat att formatera kortet genom telefonen?
Du kanske måste lägga in sakerna med mjukvara som följde med telefonen?
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net

2007-12-17 13:15
Har telefonen stöd för 1 gb?
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2007-12-17 13:47
Potatisen, hur jag gör jag det?

2007-12-18 00:36
Filhanteraren  Mer  Form ext minne...

2007-12-18 08:01
eeeh jag tror inte ens k750i stödjer 1 gb kort specielt inte mini korten..

tyvär dude..
-- Mellanslagsanvändare --

2007-12-19 16:49
det ska sitta "uppochned"

2007-12-20 09:09
Stöd för Memory Stick PRO Duo™ (upp till 4 GB)
-
Källa

Men det kan ha att göra med typen av kort som sagt ...

2007-12-21 11:58
som ovanstående påpekar så stöder k750 kort på 1gb, iaf min.

dock tycker jag själv det låter mysko med micro-kort i adapter i luren.
men ja. någon ovan kanske har en finurlig lösning...