I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Byta språk i windows vista --> engelska till svenska

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2007-12-10 00:07

Byta språk i windows vista --> engelska till svenska

köpte en piratkopia på vista i kina, allt funkar klockrent men skiten e på engelska.....nån som vet hur man får det på svenska, nånstans där man kan tanka ner nån uppdate lr liknande

har kollat på microsoft sidorna men hittar det inte nånstans, kanske jag som sökt dåligt men....tacksam om nån har nått att komma med //

Förhindra den syndiga onanin

2007-12-10 00:17
I alla tidigare windowsversioner har man inte kunnat byta språk. Du måste helt enkelt ha en svensk windowsversion, vilket du inte har.

Jag vet inte om det fortfarande är så, men jag antar det.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2007-12-10 00:19
Näe men vafan.....då var det jue inte värt dom 30 kr jag pungade ut :p....ajja...kanske blir tillbax till xp då

tack iaf

2007-12-10 14:37
Är det så simpelt? Jag läste typ att det inte gick att byta till svenska. Fanns massa språkpaket men inte svenska..får kolla sen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-10 15:58
finns till svenska, så länge du inte har buisness.
 i get more pussy then panty!

2007-12-10 22:24
då när vi endå e inne på vista och problem....nyss byggt en ny dator och jag e helt färsk på den biten...iaf hdd på 500 gb satte av 50 gb för c: och la in vista där nu hittar man bara c:...så 450 gb saknas...nån som vet nå bra sätt att göra på lr måste man formatera om hela skiten>?

2007-12-10 23:35
allt fixat....nu är det vista 4 life =)...as skönt

2007-12-11 01:15
fan jag har vista business...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-12 00:01

Dekay....ja nått gjorde jag, vet inte vad men det gick att lösa utan några större problem   =)

Kör vista ultimate för fullt nu ....älskar det där lilla fältet till höger som man kan fylla med vad fan man vill, massa sköna funktioner

2007-12-12 20:14
Man kan vist ändra språk, finns så att du kan ha det lätt att byta i verktygsfältet... tryck där det står "EN" å byt till "SV".... hur svårt kan det vara?
Henkish a.K.a ProNooB.

2007-12-12 21:35
Henkish P15
du kan inte ändra språk så som menyer osv, det går inte inte i buisness.
 i get more pussy then panty!

2007-12-12 23:17
där kommer ju updates! installera ditt språk där, det gjorde jag med mitt crackade vista!

2007-12-14 19:02
När jag installerade mitt vista stod att jag var tvungen att installera om operativsystemet för att kunna ändra språk.
As Bob said once "Yuh cyant kill God"