Apple ibook - Har du en sån? Berätta! Är nämligen sugen på en sån.
Hejsan.
Min ena dator, som har storleken utav en rysk u-båt, tar världens plats på mitt lilla skrivbord. Nu har den jäveln pajat! Nåväl, jag hade ju min gamla skitdator från 98 kvar, som även den är frustrerande otymplig. Nu har jag dom båda jävlarna på mitt skrivbord PLUS en gigantisk bildrörsskärm (som för övrigt suger mer hästpung än brasilianska porrskådisar).
Nu får det vara nog. Jag vill ha en bärbar. Och jag är väldigt väldigt nyfiken på en Apple ibook, men nu till det jag är konfunderad över:
ETT: Jag skriver mest på datorn ändå, någon gång ibland lägger jag in låtar från mina skivor och gör om dom till mp3 och kastar ner dom på min mp3-spelare så jag kan lyssna på skiten i plugget. Fungerar det att utföra en sådan grej på en Apple ibook?
TVÅ: Är en Apple ibook samma sak som en Mac-dator? Isåfall har jag nämligen lite erfarenhet om hur man hittar i inställningar och så.
TRE: Det går väl att surfa på skiten, eller?
FYRA: Hur gör man för att undvika att man sätter sej och skiter på datorn istället för att skita på muggen under berusningstillstånd? Dom ser ju fan ut som dasslock (kanske därför jag gillar designen, haha).
Svara gärna på en fråga med att inleda vilken fråga du svarar på (ETT-FYRA) så det underlättar för mej att hålla reda på svaren, som förhoppningsvis, droppar in här.
Tack på förhand! / Klockan12
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|