I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med internetanslutning

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2007-05-24 00:40

Problem med internetanslutning

mitt jävla internet dör för en sekund hela jävla tiden.. alltså det är sånt här som leder till våldsbrott.. det är (antagligen) inget fel med kablar och så för jag har kollat och dubbelkollat allt.. har t.o.m. bytt kablar.. vet att läängesen när jag hade samma problem så blev det bra efter att jag formaterade datorn..

är det nån som vet vad det kan vara för fel??

Jadu

2007-05-24 12:43
Varför ringer du bara inte din support?
-- Mellanslagsanvändare --

2007-05-24 12:46
Precis, ring supporten...Har du någon router eller så borde det finnas en lampa på den som indikerar när den har länk, så det är ett bra sätt o kolla om det är din dator som fuckar eller om det är utanför den...
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-05-25 01:25
jag har ringt supporten tusen gånger och dom kommer bara med skit varje gång, typ skickar nya sladdar, ber mig skriva ner varje gång anslutningen avbryts och återkomma igen om x antal veckor blabla.. är det inget man vet fuckar med anslutningen?
Jadu

2007-05-25 02:11
bör ju vara någoting med raoutern! om du inte har glömt att instalera nått :D