I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ta bort linux och dual boot.

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2007-05-08 21:53

Ta bort linux och dual boot.

Jag vill ta bort linux och dual boot systemet och bara köra xp på burken men jag vet inte riktigt hur jag gör utan att paja hela skiten.

Kan någon snäll person hjälpa till med instruktioner? Gärna på ett enkelt språk eftersom jag inte direkt är något snille :P

Tack på förhand.

Född för att springa med saxar!

2007-05-08 22:06
hade kunnat testa med att googla :)

Boota sa du far fram ms-dos,
skriv "fdisk /mbr".

starta om datorn..
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2007-05-08 22:21
du är galen, att ta bort linux för att köra xp är som att köra bil och bromsa hela tiden.
It's only gay if balls are touching

2007-05-08 22:22
eller nåt. du fattar vart jag vill komma. =)
It's only gay if balls are touching

2007-05-09 01:13
afflaf P20

tack men jag har inte dos. :)

Kupo P27

Jaja men jag gillade inte linux :P

-

Jag hittade hjälp på annat håll så nån mod kan ta bort tråden nu :)
Född för att springa med saxar!<br>

2007-05-09 15:11
Kupo.: att köra linux är som en snabb bil utan några tillbehör (spel och alla program som finns till windows) ja vet att det finns lite prg men men att köra windows är som att köra en ganska sölig bil med ALLA tilbehör man vill ha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-09 17:21
har inte dos? boota om med en xpskiva.. voila..
gah!
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"