I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-04-10 17:43

Stereotips!

Ska köpa en ny stereo, som ska ligga runt 3-4 lappar och since I'm pretty lost in that area, behöver jag nu tips.

Hit me!

"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ

2007-04-10 23:13
Köp en bra förstärkare som du kan bygga ut din utrustning från sen. ett par högtalare kan du hitta bra begagnat.
"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."

2007-04-11 19:10
Nja, det är jag för lat för. Tack ändå.

Jag vill ha tips på hela steroanläggningar med riktigt bra ljud och dylikt.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ

2007-04-11 19:32
Det blir liksom en svår fråga då... Du vill ha ett paket (eller?) som ger riktigt bra ljud? För 3-4 lök?

Jag gav 13 för min som jag ändå inte är nöjd med och köper nytt till hela tiden. Vill du däremot har något som FUNKAR bra för 3-4 lök så föreslår jag att du kollar typ OBS, El Giganten och håller dig borta från typ, HiFi kliubben...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-04-11 20:48
jag köpte ett paket på netonnet för 3000kr. Som funkar grymt bra, grymt nöjd med ljudet.

kolla www.netonet.se dom brukar ha billigt och bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-12 17:08

http://www.hifiklubben.com/SE/Produkter/Stereo/Stereosystem/DENON_DM33_+_Argon_6120.htm

Varför hålla sig borta från hiifiklubben.? Utan massa onödiga fionesser får man riktigt fint ljud. Men såklart, ska du bara stila inför polarna så köp nån plast från Mediamarkt

"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."