thanks man. men nu är ingen online, kunde du inte sagt det lite tidigare? :)
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
det funkade inte tidigare :(
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
funkar fortf inte för mig, jag har inte bbb utan ngt slags stadsnät här fdör södertälje, men jag sätter ju en 5a på att de har me brandvägg o göra, men kom som sagt inte in på msn webmessenger heller så. ebuddy funkar inte heller för mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nu funkar inget för mig heller vafan har hänt? :S
Omae wa jowai
Funkar fortfarande inte... men ebuddy gör för mig.
jag installerade live igår, trodde det berodde på det. då slipper jag slita av mig håret då.
För att ge en liten update. Problemet ligger _inte_ hos BBB (eller dom andra små operatörerna), utan det verkar vara problem hos MS.
Man kan aldrig känna sig nere med en ballong - Nalle Puh
ska dem fixa det då?
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
Nej, dom tänker skita i er ;) Nejdå. Det arbetas på.
Man kan aldrig känna sig nere med en ballong - Nalle Puh
Fan min MSN är cp, även om jag kan logga in då och då kan jag ej skicka messeges. :S Mycket skumt, Har ni problem i dag med gott folk????
http://www.myspace.com/danielscriptchess
jag har iaf :P jävla piss m$
Omae wa jowai
Jag också, skitmsn!!
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
samma här fan, sjukt störigt.
SKU - SKU - SKULASON!
samma här!!!!! Beror de på vilken uppkoppling man har eller är de andra faktorer?
fan va rolia
har haft problem sen igår kväll, min kompis på samma nätverk kan använda det utan problem... helt sjukt!
står att microsoft har nått problem? de konstiga är att de funkar på min stationära men inte på bärbara....
fan va rolia
Alltså skiten funkar fortfarande inte... fan också!
man får speeeeel.
http://www.myspace.com/danielscriptchess
Fan är de ingen vet något eller?
fan va rolia
Alltså detta är helt otroligt. Folk kan faktiskt behöva msn för business? Inte endast för nöje... att de inte löser detta är för mig en gåta. Besviken!
mitt funkar nu, men lär ju lägga av snart igen :S
Woooooho! funkar för mig första gången nu..
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Någon som vet hur det står till med BBB's pingfilter då? Ärligt, jag svär på att min ping har ökat med typ 20-30ms sen jag bytte från Telia, och polarna hånar mig och säger att BBB lägger på extra ping på sina uppkopplingar.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
bbb suger.... problemet med ms verkar ha fixat sig dock
Omae wa jowai
Varför suger dom?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
PRAISE THE LORD-AAAHHH!!!! it works.
Jahopp. Då har det slutat funka igen.
... och nu funkar inte ens ebuddy.