I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-01-15 21:53

Hjälp! bre

Jag har en gammal bang olufsen tv och vill spela ps2 men ´hitttar inte kanalen till den finns ingen av knapp nån som vet hur man gör.. har jävlats med tv i 3c timmar nu

Jag kan ha mina fel, men att ha fel hör inte till dem

2007-01-15 22:01
Den kanske måste sökas och inprogrammeras i en ledig kanalplats. Jag minns att min gammla tv behövde just detta, problemet med den var att den  aldrig sparade platsen.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-01-15 23:49
fan grejem e att den inte hittar den heller konstigt
Jag kan ha mina fel, men att ha fel hör inte till dem

2007-01-16 12:55
gamla BO tvs är helt störda. Vill minnas att man var tvunget att söka bland s-video och scartkanalerna för att kunna koppla in video etc.

Tror det är helt kört kompis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-16 13:07
har du en video inkopplad så kan du(om din video har scart) koppla in via den
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''