I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

microsoft word (hjälp)

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2006-12-13 16:39

microsoft word (hjälp)

Satt o skrev ett skolarbete och när jag var färdig så spara jag dokumentet. Allt bra så långt, men nu när jag vill öppna arbetet så börjar datorn fega ur och det öppnar inte dokumentet alls.

Jag har testat att först öppna microsoft word för att sedan öppna arbetet därifrån men då saknas en hel sida på arbetet.

Så en lösning efterfrågas alltså.

Edit: Fuck microsoft

2006-12-13 20:02
Leta efter filer i din katalog som börjar på ~. De kan vara temporära filer som, om du har tur, innehåller ditt arbete.

2006-12-13 23:07
alternativt testa att öppna det i openoffice

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2006-12-13 23:09
öppna den i "anteckningar" kanske kan hjälpa dig på vägen också...
http://www.innuce.nu

2006-12-14 01:47
Nja... då anteckningar endast läser oformaterade textformat kommer du få en herrans massa "skräp"-tecken. Bättre upp är att använda WordPad (vet inte om den har någon svenskt namn).

2006-12-14 09:51
Löste det nu, det funka att öppna i wordpad som seth sa, men det gick inte o spara av nån anledning, coppa texten till anteckningar så var det fixat. tack för hjälpen