morsans kille + datorproblem
yes! häromdagen var jag i göteborg, och när jag kommer hem så har min mammas kille lagt in massa antivirusprogram och skit på MIN dator. massa skumma saker har hänt efter det : 1. ibland så fryser mitt skrivbord, så jag kan sudda ut ikonerna med mappen jag har uppe 2. ibland när jag går in på mappar så bara lägger den av exempel; Mina dokument (svarar inte) 3. om man har en mapp uppe bakom msn fönstret, så är det ju bara att klicka på mappen bakom så ska msnskiten lägga sig bakom, men det funkar inte längre, så jag måste hela tiden minimera rutan för att få bort 4. vi säger att jag är inne på whoa, så helt plötsligt så blir högra sidan vit, så måste jag trycka på uppdatera så blir det som vanligt igen.. ( har det något med att han har flyttat in sin dator?) skit drygt! hjälp mig.
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"
Anslutningen avbröts Anslutningen till servern återställdes under hämtningen av sidan. * Platsen kan tillfälligt vara nere eller upptagen. Försök igen om en stund. *Om du inte kan öppna någon sida alls, kontrollera datorns nätverksanslutning. *Om datorn eller nätverket skyddas av en brandvägg eller proxy, kontrollera att Firefox har tillstånd att ansluta till webben. Försök Igen så står det (4:an)
damn, vad jag skulle hata honom.. Komma och rota i ens dator utan tillåtelse... Ingen får så mycket som logga in på min dator, ännu mindre röra på muspekaren. Jag skulle kicka ut han ur huset direkt, alternativt fylla hans dator med virus, spyware och radera viktiga filer... Vad är det för program han installerat?
<3
^^ han installerade : kaspersky anti-virus personal pro diskeeper corporation & windows defender sen diskfragmenterade han datorn
kaspersky anti-virus personal pro & diskeeper corporation - Aldrig hört talas om, första gratisskiten han hittade antagligen... Windows Defender - Är i allafall inte det som förstört datorn, det är ju microsoftprogram...
<3
okey ;P han va på TPB o härja tror jag, han hade vart inne på mina användare till andra sidor också, hmm.. :P
aha, nu ser vissa mappar ut såhär, det har dom inte gjort förut.
typ, genomskinliga mappar för att den är dold?..
har han vart inne o pillat och tryckt i "visa dolda filer&mapper" tro?..
http://img452.imageshack.us/img452/15/wh .. VAD HAR HAN GJOOORT :P..
sen när jag går in på stora mappar blir min dator lite seg i nån sekund, typ att den stannar i högst 2sekunder så skiten kommer fram (det har den vart förut också) men nu blir det liksom att musiken jag lyssnar på hänger sig ett tag, också skitjobbigt! :P känner inte min dator längre :'|
Fifan aså..jag skulle spara alla viktiga filerna och formatera om hela skiten hehe...sen sätta lösenord!vEt hUT =p
Adjöö..adjööö saa jaaag
känns så jäkla otacksamt :(
fast jag inaktiverar alltid anti-virus skyddet, för det fuckar upp min uppkoppling av nån anledning :P
check this shit! ;s :
whatta..
Formatera om datorn och låt gubbjäveln smaka grovsalt.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
fan vad pissed jag hade varit. Nu har ju inte min mamma någon ny kille, men om hon hade det och han gjorde nåt sånt där med min dator hade han inte fått det lätt att smälta in i familjen. Gör som Dicecard skrev
Please, save me Jebus!
Inte precis svårt att skaffa en användare med lösenord och sen inget "gäst" konto så borde han väll förstå viken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det jobbiga då är väl att snubben förr eller senare antagligen frågar om lösenordet. Lite jobbigt att neka , bättre att hänvisa till gästkontot med noll behörighet :D
tack för svar allihop :) såhär ligger det till, när jag va i göteborg, så ville jag starta ett program, så jag ringde morsan och frågade om hon kunde starta datorn och programet, så sa hon självklart "nejnejnej, jag kan inte", du får prata med stefan, så jag gav han mitt lösen till användaren, och jag använder det lösenordet till varenda sida jag är reggad på, haha!
bad luck ändra bara lösenordet som du har på din användare på datan då??? sen gör du som dicecaed säger låter väldigt vettigt
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
haha :P yeah, får göra det :)
µTorrent
hehe :P han har ett piratbyrån klistermärke på sin gamla gitarr, och han laddar också hem,. så det är nog lugnt ;P
Nämen va bra att han laddar också ner...då lär du hitta massa shit han har ladda ner hehehe..kul om han laddat ner massa skit och sen får du skulden! =/ Du skulle kunna fråga killen lite sådär "undrande" om datorn var cp när han satt vid den..se vad han säger då. Kanske ursäktar han sig då att han råkade göra nåt...gör han inte det så vet han iallfall att du vet att han faka upp det =D Byt lösenord på allt...spara allt viktigt...formatera... chEers
Adjöö..adjööö saa jaaag
bra idé markuz ;P allt jag har på min dator är viktigt, och jag vet inte vart jag ska spara 162GB :(
Har du inte partionerat din hårdisk i 2 delar? en med windows och den andra med allt annat? =/ bless ur computer mate.. ..be snubben o köpa dig en ny hårdisk haha =D
Adjöö..adjööö saa jaaag
nej, jag har ju inte det :( jo det vore schyst ;P
CfoSpeed såg jag att han laddat hem nu också ;s
Lyricist
2006-08-06 16:58
hahaha fan vilken snubbe:O Smarta lösningar på ditt problem har du redan fått så har inget att bidra med:\
^^ dicecard behöver en kram han kanske bara ville vara snäll? :( känns taskigt och skriva om han här :P
Du är kriminell å han är undercover polis, spelar störd å klantig men snart slår han till å du får livstid. var försiktig.
det jag skriver eller lägger upp, ska inte tas på allvar för jag är mytoman samt har personlighets klyvningar.
Har ingen polare en extern hårddisk du kan föra över allt till? Annars kan du ju köpa en dvd dvdskivor:P
<3
nah.. jag är hemlig med mina grejer på datorn. :P
haha.. - Jo Stefan jag är i götet, kan du dra igång nedladdningarna? ja juste "Five big black niggers force girl to eat shit and then farts in her mounth".. Stefan inser att skydd behövs
TACK JIMMISH :D vafan har han ändrat det för, haha! haha rastasite :P
Kaspersky är det inget som helst fel med. Mycket bra antivirusprogg. Hade du ett antivirus prog sedan tidigare? I sådant fall är det nog dem som krockar, och låser datorn. Win defender fungerar också helt oK. Även om det kanske finns bättre. För övrigt tycker jag de flesta som skrivit i tråden borde skämmas! Han försökte ju bara hjälpa grabben!
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
nope, körde utan innan, kör utan nu också. orkar inte med det där :(
One2One2 vilka är sidorna som INTE är whoa uppe på screenen? x)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
btw mitt whoa segar sönder så mina banners brukar oxå försvinna.. :P "anslutning avbröts " blabla bla :P
1. ibland så fryser mitt skrivbord, så jag kan sudda ut ikonerna med mappen jag har uppe 2. ibland när jag går in på mappar så bara lägger den av exempel; Mina dokument (svarar inte) 3. om man har en mapp uppe bakom msn fönstret, så är det ju bara att klicka på mappen bakom så ska msnskiten lägga sig bakom, men det funkar inte längre, så jag måste hela tiden minimera rutan för att få bort det där är borta :) TIHIhHI!! men den här ; 4. vi säger att jag är inne på whoa, så helt plötsligt så blir högra sidan vit, så måste jag trycka på uppdatera så blir det som vanligt igen.. ( har det något med att han har flyttat in sin dator?) det där händer inte nu, men nu är jag inte hemma, fast jag sitter på samma dator.. det där började hända när han flyttade in datorn, det där hände även när jag bodde i hans lägenhet ett tag.
^^Din dator tappar för stunden kontakten med omvärlden, kan bero på olika saker. t.ex. din ISP, el. annat tjall på tråden.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Diskeeper är ett defragmenteringsprogram.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
allright!
Att han la in Kapersky är av ren godhet. Det är ett bra anti Virus program, och jag har använt det rätt länge.
*snaark*
softsoft :)
Skivsamlare
2006-08-15 14:35
Kaspersky är det överlägset bästa antivirusprogrammet på marknaden, så lacka inte för det. om andra programmen har jag dock noll koll på.
fair enough..