Skön musikmobil!
Vilken telefon ska man satsa på om man vill kunna få plats med mkt musik också, som är en najs, stylish telefon?` Que???
köp en ipod nano +en nokia 3310+ en rulle tejp = paketpris runt 2000 kr. tejpa fast nanon på mobilen och vips vilken stylish =)
Niceness!
sony ericsson w810i skulle jag köpt.. dock får man bara med ett 512mb kort men man kan köpa större ;)
du kan få köpa min w810 med mina fingeravtryck på för 5000 fett bra om du vill dumpa på brottsplatser osv csiFTW
cry me a river! --> thcrew
Nokia N91
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
daviden P24 Ja, för den va ju inte lite ful...
Sony ericsson w810i... fett bra.
^ Smart sagt.
InspectorGadjet Smaken är som baken - Visa mig vad din defination av en "stylish" mobil är.
tejpa ihop en nano med en skitmobil var ju annars helskönt. ska jag göra!
multiply fett smart ju. ni kan få köpa hårstrån också... 100kr styck kostar dom.
cry me a river! --> thcrew
Help me, Jesus! Help me, Tom Cruise! Tom Cruise, use your witchcraft to get the fire off me!
den är nästan lika tunn som nano :P
Help me, Jesus! Help me, Tom Cruise! Tom Cruise, use your witchcraft to get the fire off me!
W850 Så snygg. Finns i vitt för den som föredrar det.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Refused P25.. är den inte lite klumpig? man få ju knappt ner den i jeansfickan
Thailizh: Så klumpig är den väl inte, mindre än en vanlig Ipod ser det ut som...
Refused P25 jag tänker mer på tjockleken, säg inte att den inte är långt ifrån en ipod :P
Jo det är väl sant iofs, visst hade den kunnat vara tunnare. Men så blir det ju med alla sjutbara/vikbara.
Motorola med iTunes är och blev ju rena floppmobilen. Ful som stryk, förlegat operativsystem, fula menyer osv. Enda jag hade kunnat tänka mig är W950i, men den är inte så vacker den heller. Sen hela grejen med stylus, den har jag redan varit igenom - aldrig mer, för klumpigt för en mobiltelefon i min mening.
daviden: Vad är stylus?
Refused Styluspenna till en touchdisplay. - Självklart menar jag hela konceptet med touchdisplay.
daviden P24
du tänker nog på Motorola E790 som kom ut 2005, en flopp ja. Motorola SLVR L7 är betydligt mkt snyggare. Menynerna ser bra ut om man köper telefonen med abonnemang. men kan hålla med om att angående det.
Motorola E790 Motorola SLVR L7
Itunes menyn är ju genialisk...
Thailizh Itunes-konceptet har ju många kopierat, så det är ju inte direkt så att det är originellt längre. Dock väntar jag med spänning på vad apple kommer släppa för mobil. Lär ju komma något, om inte i år, så garanterat nästa år. DET är däremot intressant. Förstår inte vad folk tycker är snyggt med motorola... Den där "rzr-modellen" är ju kopierad till tusen av andra mobiltillverkare med. Hade en rzr v3 i någon månad, men gjorde mig av med den direkt, det kändes som om jag tog ett steg tillbaka i utvecklingen. F ö hade ju E790 snyggare nyanser än SLVR 7 ...även om den såg plastig ut :) Tror att Benq Siemens kommer släppa lite intressanta modeller nu till hösten med, värda att bevaka lite.