I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker nått appz...

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2006-07-16 09:52

Söker nått appz...

finns det nån som vet om det finns nått program som skickar en falsk mac adress och ip adress till hemsidor man besöker? skulle vatt soft o ha bara

Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii.....
nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.

2006-07-16 10:25
kan du förklara det närmare? proxys har jag nämligen inte testat... eller vet du nån bra sida med info?
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii.....

2006-07-16 14:12
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2006-07-16 14:33
tnx kollade på det... sry men jag menade ju givetvis om nån visste en fett bra sida... jag har googlat men det bästa finns nästan aldrig på google

2006-07-16 14:36
"Hide IP Publisher's Description
Concerned about Internet privacy? Want to hide your IP address? Hide IP is the software you are looking for! Keeping your privacy is simple and easy: the only thing you need to do is open Hide IP. Hide IP will find the proxy server available to you and set it as your proxy server automatically. There is nothing need you to concern. Hide IP have done everything for you! "

www.soft32.com

Det första som kom upp

2006-07-16 14:36
På google