I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-07-15 18:09

AMD Cool & Quiet ?

Jag tog bort cool and quiet för att jag tänkte dra hem en nyare version men nu när jag ska installera så får jag felmeddelandet "Denna drivrutin är redan installerad. Avinstallera den tidigare versionen innan du fortsätter" då är min fråga vart kan filerna ha gömt sig någonstans ? programmet finns inte i lägg/till ta bort program jag har sökt i c: efter "cool" men hittar ingenting då heller

Puss hej

2006-07-15 21:01
Ja kanske för att jag får feta fps dropp när jag spelar ?
nu har jag konstant 100 fps i cs när jag har cnq så va jag nere på 40-50 ibland
Puss hej

2006-07-15 21:30
Du tror på allvar att feta fps drops skulle bero på din cpu?

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2006-07-16 00:57
ja det tror jag faktiskt eftersom jag har 100 fps nu men när jag hade CnQ så hade jag fps drops och sökte även på formuet på fragbite där va de folk som hade fått fps drop när dom hade CnQ installerat åxå
Puss hej

2006-07-16 02:46
Vaffan är Cool and Quiet?
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2006-07-16 08:43
Jag kör CnQ och har aldrig sett ett fps drop, ett flyt på alla spel över det normala ja, men inget annat...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.